Η τάση από την δεκαετία του ενενήντα που κατέκλυσε τις πασαρέλες
Οι Fashionistas στο Instagram επιβεβαιώνουν
Πως θα σας φαινόταν να μεταμορφώσετε τον εαυτό σας σε μια κινούμενη διαφημιστική πινακίδα για τα αγαπημένα σας εμπορικά σήματα; Μπορείτε να φανταστείτε να στρέφετε όλα τα βλέμματα πάνω σας σε κάθε σας εμφάνιση; Φέτος μπορείτε να το πετύχετε.
Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη Gergana Ivanova (@fashionismyfortee) στις
Αυτή τη σεζόν, οι σχεδιαστές έχουν αναστήσει την τάση logomania της δεκαετίας του ’90, προσθέτοντας λογότυπα από διάσημα εμπορικά σήματα σε όλα τα αγαπημένα μας κομμάτια ρούχων και αξεσουάρ και όλες οι fashionistas φαίνεται πως έχουν ήδη αγκαλιάσει την τάση με κάθε πιθανό τρόπο .
Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη Gitta Banko (@gittabanko) στις
Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη Alena Vishnevsky (@fashion__rendezvous) στις
Η τάση της «φασαριόζικης» logomania, αν και έχει ρίζες στο τέλος της δεκαετίας του ’80, άρχισε πραγματικά να αναπτύσσεται με θέρμη κατά τη διάρκεια της επόμενης δεκαετίας, ως απάντηση στην οικονομική άνοδο των ΗΠΑ της δεκαετίας του 1990.
Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη ❤️🥐☕️🍩 (@ares_patricia) στις
Ενώ η τάση αρχικά βρήκε τη θέση της στη μόδα ως μηχανισμός για την ένδειξη της ευημερίας και της οικονομικής κατάστασης, σύντομα πήρε μια διαφορετική πορεία από μόνη της, με τα λογότυπα των Calvin Klein, Louis Vuitton και Christian Dior να είναι διακοσμημένα σε τσάντες, καπέλα και εσώρουχα.
Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη 〰️ Brilliant〰️Style 〰️ (@brilliant_style_fashion) στις
Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη White Black Gold (@whiteblackgold) στις
Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη Donda (@dondashop) στις
Φαίνεται ότι όλοι είναι ενθουσιασμένοι να περπατούν στους δρόμους και να φωτογραφίζονται φορώντας μπλουζάκια Gucci ή κρατώντας τσαντάκια Fendi. Ακόμη και οι πιο καχύποπτοι, σίγουρα θα υποκύψουν όταν θα δουν τα νοσταλγικά κομμάτια που προσφέρουν μάρκες όπως η Adidas και η Fila.
Η Logomania είναι και πάλι εδώ, όχι μόνο ως μια στρατηγική ή στυλιστική επιλογή, είτε ως μέρος μιας αναδρομής. Η τάση επέστρεψε επειδή υπάρχει μια ελικοειδής σύνδεση και αλληλεξάρτηση μεταξύ της απλότητας του σύγχρονου σχεδιασμού και της τολμηρής λογικής.
Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη Your trust is our priority 💯 (@luxurylasts) στις
Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη Cacciapuoti Luxurybrand (@cacciapuotiluxurybrand) στις
Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη 〰️ Brilliant〰️Style 〰️ (@brilliant_style_fashion) στις
- Ράφα: «Ανησυχεί πολύ» ο Γκουτέρες – Καλεί Ισραήλ και Χαμάς να κάνουν «το κάτι παραπάνω»
- Γαλλία: Αύξηση των αντισημιτικών ενεργειών κατά 300% σε έναν χρόνο
- Γάζα: Απελευθέρωση ομήρων και σταδιακή αποχώρηση του Ισραήλ – Τι περιλαμβάνει η πρόταση που αποδέχτηκε η Χαμάς
- Ράφα: Τουλάχιστον 5 νεκροί από τους ισραηλινούς αεροπορικούς βομβαρδισμούς
- Γάζα: Άρματα μάχης από το Ισραήλ εισέβαλαν στη Ράφα
- Γάζα: Οι ΗΠΑ εξετάζουν τη συμφωνία της Χαμάς στην πρόταση για κατάπαυση του πυρός