Audi RS4 Avant 2020: Σταθερή αξία υπό συνεχή εξέλιξη
Η κορυφαία σπορ έκφραση της γκάμας του Α4, παραδοσιακά στην πρακτικότερη wagon έκδοση αμαξώματος προετοιμάζει την ανανέωσή της, φροντίζοντας να προσφέρει σταθερά υψηλές επιδόσεις σε ένα πιο ελκυστικό σύνολο.
Spotlight
-
Οι Millennials αναγεννώνται από τις στάχτες τους - Η γενιά της κρίσης πλουτίζει ξανά
-
Ένοχος για ανθρωποκτονία από αμέλεια ο αστυνομικός για τον θάνατο του Ιάσονα
-
«Θα ήταν εσφαλμένη ιατρική πράξη η διασωλήνωση» - Τι απαντά καθηγητής αγγειοχειρουργικής για τον πατέρα του Καλλιάνου
-
Κασσελάκης: Θα είμαστε πρώτο κόμμα στις ευρωεκλογές
Φωτογραφίες: Automedia
To RS4 Avant εντοπίστηκε από το φωτογραφικό φακό σε δοκιμές εξέλιξης δίνοντας μια πρώτη γεύση από την ανανεωμένη εκδοχή του η οποία θα αποτελέσει το επιστέγασμα ισχύος της ανανεωμένης γκάμας του Α4 το οποίο έχει ήδη δώσει τα διαπιστευτήρια του.
Αν και η Audi μπαίνει στη διαδικασία να καλύψει ορισμένα τμήματα με καμουφλάζ, έχει αφήσει εκτεθειμένα τα πίσω φωτιστικά σώματα, τα οποία αντλούν τις επιρροές τους από τα νεότερα μοντέλα της γερμανικής φίρμας.
Στο μπροστινό τμήμα, ξεχωρίζουν τα επίσης νέας σχεδίασης φωτιστικά σώματα τα οποία εναρμονίζονται με τις πρόσφατες σχεδιαστικές εξελίξεις που έχουν επέλθει στο σχεδιαστικό κώδικα της Audi ενώ η χαρακτηριστική γρίλια δεν συναντά πλέον το καπό, όπως στο παρελθόν καθώς οι σχεδιαστές της γερμανικής φίρμας έχουν επιλέξει μια διαφορετική προσέγγιση που προσδίδει στο RS4 Avant μια πιο δυναμική «όψη».
Αν και επί του παρόντος δεν υπάρχουν ευκρινείς εικόνες από το εσωτερικό του, στις λήψεις όπου αυτό είναι εν μέρει ορατό διαπιστώνεται ότι το RS4 Avant διατηρεί το σύστημα infotainment σε στυλ ταμπλέτας, χωρίς αυτό να αποκλείεται να αλλάξει στο κοντινό μέλλον.
Σε ό,τι αφορά την αθέατη πλευρά του, το RS4 Avant αναμένεται να εξακολουθήσει να εξοπλίζεται με τον twin-turbo V6 των 2,9 λίτρων ο οποίος στην σημερινή του εκδοχή αποδίδει 450 ίππους και 600 Nm ροπής. To παρών θα δώσει δεδομένα και το σύστημα quattro το οποίο μεταδίδει την κίνηση και στους τέσσερις τροχούς, με τη συνδρομή του αυτόματου κιβωτίου των οκτώ σχέσεων.
Υπενθυμίζεται ότι σε συνδυασμό με το προαιρετικό πακέτο εξοπλισμού RS Dynamic τα παραπάνω χαρακτηριστικά εγγυώνται επιτάχυνση από 0-100 χλμ./ώρα σε 4,1 δευτερόλεπτα και μέγιστη ταχύτητα 280 χλμ./ώρα, μεγέθη που κάθε παρά πρέπει να αποκλειστεί ότι θα τύχουν βελτίωσης χάρη στις στοχευμένες παρεμβάσεις της Audi στο μηχανικό σύνολο.
Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις