Πέμπτη 25 Απριλίου 2024
weather-icon 21o
Ginetta Akula: H γοητεία της παράδοσης

Ginetta Akula: H γοητεία της παράδοσης

Το Akula το οποίο έκανε την εμφάνισή του στην έκθεση της Γενεύης, αποτελεί από τις ελάχιστες εξαιρέσεις που εξακολουθούν να επιμένουν στην παράδοση η οποία στην προκειμένη περίπτωση μεταφράζεται σε έναν ατμοσφαιρικό V8 χωρίς φυσικά να λείπουν οι σοφιστικέ τεχνολογικές εφαρμογές που ακολουθούν το είδος.

Μπορεί η ηλεκτροκίνηση να αποτελεί την νέα τάση, ωστόσο κατά γενική παραδοχή οι κινητήρες εσωτερικής καύσης θα αργήσουν πολύ ακόμα να μας εγκαταλείψουν με το νέο δημιούργημα της Ginetta το οποίο, έκανε την εμφάνισή του στην έκθεση της Γενεύης, να αναλαμβάνει να υπενθυμίσει τη γοητεία ενός ατμοσφαιρικούV8 6,0 λίτρων χωρίς ηλεκτρική υποβοήθηση.

To βρετανικό δημιούργημα υπακούει στην παράδοση πλαισιώνοντας το παραπάνω οκτακύλινδρο μοτέρ το οποίο του εξασφαλίζει ισχύ 600 ίππων και 705 Nm ροπής με σειριακό κιβώτιο έξι σχέσεων που με τη σειρά του συνδυάζεται με ηλεκτρονικά ελεγχόμενο διαφορικό, ενώ αξίζει να σημειωθεί ότι ο άξονας μετάδοσης κατασκευάζεται από ανθρακόνημα.

Από ανθρακόνημα αποτελούνται επίσης τόσο οι εξωτερικές επιφάνειες όσο και το σωληνωτό πλαίσιο του Akula, του οποίου το βάρος διαμορφώνεται σε μόλις 1.150 κιλά παρά το γεγονός ότι πρόκειται για το μεγαλύτερο σε μέγεθος μοντέλο που έχει κατασκευάσει ποτέ η βρετανική φίρμα.

Ιδιαίτερη έμφαση έχει δοθεί και στην αεροδυναμική, καθώς το κεντρομήχανο supercar έχει υποστεί εξαντλητικές δοκιμές στην αεροσήραγγα της Williams με αποτέλεσμα η κάθετη δύναμη να φτάνει τα 376 κιλά σε ταχύτητες έως και 161 χλμ./ώρα μέγεθος αντίστοιχο με το αγωνιστικό Ginetta LMP3.

Επίσης, κατά παράδοξο τρόπο το Akula, προσφέρει και χώρο αποσκευών 675 λίτρων μέγεθος που υπερβαίνει κατά πολύ τα συνήθη μέτρα της εξωτικής αυτής κατηγορίας.

Η Ginetta τοποθετεί την έναρξη της παραγωγής του στα τέλη της χρονιάς με την προοπτική να ξεκινήσει παραδόσεις από το 2020, ενώ όπως αποκάλυψε έχει ήδη δεχτεί 14 παραγγελίες οι οποίες τείνουν να ξεπεράσουν τις προσδοκίες της καθώς η βρετανική φίρμα έχει ανακοινώσει τιράζ 20 αντιτύπων για κάθε χρονιά παραγωγής του μοντέλου.

Sports in

Πολεμώντας στην… αυλή του

Ο Ολυμπιακός του Γιώργου Μπαρτζώκα είναι ο «λάθος» αντίπαλος playoffs. Και η Μπαρτσελόνα χθες βράδυ ήδη κατάλαβε το «γιατί»

Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

in.gr | Ταυτότητα

Διαχειριστής - Διευθυντής: Λευτέρης Θ. Χαραλαμπόπουλος

Διευθύντρια Σύνταξης: Αργυρώ Τσατσούλη

Ιδιοκτησία - Δικαιούχος domain name: ΑΛΤΕΡ ΕΓΚΟ ΜΜΕ Α.Ε.

Νόμιμος Εκπρόσωπος: Ιωάννης Βρέντζος

Έδρα - Γραφεία: Λεωφόρος Συγγρού αρ 340, Καλλιθέα, ΤΚ 17673

ΑΦΜ: 800745939, ΔΟΥ: ΦΑΕ ΠΕΙΡΑΙΑ

Ηλεκτρονική διεύθυνση Επικοινωνίας: in@alteregomedia.org, Τηλ. Επικοινωνίας: 2107547007

ΜΗΤ Αριθμός Πιστοποίησης Μ.Η.Τ.232442

Πέμπτη 25 Απριλίου 2024