Τρίτη 16 Απριλίου 2024
weather-icon 21o
Pininfarina Battista: Ιταλική επίδειξη δύναμης

Pininfarina Battista: Ιταλική επίδειξη δύναμης

Με την ονομασία του ιδρυτή του οίκου, 1.900 ηλεκτρικούς ίππους και μια από τις πλέον εμβληματικές υπογραφές διαχρονικά σε ό,τι αφορά τη σχεδίαση ελκυστικών τετράτροχων, το Battista αξιώνει από τη Γενεύη τον τίτλο του ταχύτερου αυτοκινήτου με ιταλική υπογραφή.

Εκτός από την υπογραφή του ιταλικού οίκου στη σχεδιαστική του υπόσταση, η εξέλιξη του Battista αποτελεί καρπό της συλλογικής προσπάθειας μηχανικών που έχουν συμβάλλει στη δημιουργία ορισμένων από τα πλέον αξιοζήλευτα mainstream και μη supercars, όπως τα Bugatti Veyron, Ferrari Sergio, Lamborghini Urus, Pagani Zonda και Porsche Mission E.

Το αποτέλεσμα το οποίο παρουσιάζεται σε παγκόσμια πρώτη στην έκθεση της Γενεύης είναι ένα αμιγώς ηλεκτροκίνητο GT, το οποίο πέρα από τους ανθρώπους που το συνδημιούργησαν και τα εκκεντρικά χαρακτηριστικά του, αξιώνει και τον τίτλο του ταχύτερου, νόμιμου για το δρόμο, αυτοκινήτου που έχει δημιουργηθεί ποτέ με ιταλική υπογραφή, με ό,τι αυτό μπορεί να σημαίνει, με δεδομένη την εθνικότητα των Ferrari και Lamborghini.

Τον παραπάνω ισχυρισμό αναλαμβάνουν να υπερασπιστούν οι 1.900 ηλεκτρικοί του ίπποι και τα 2.300 Nm ροπής που «προκύπτουν» από την συνύπαρξη τεσσάρων ηλεκτρικών μοτέρ -ένα για κάθε τροχό- τα οποία αναλαμβάνουν να κινούν το ιταλικό supercar εξασφαλίζοντάς του εξωπραγματικές επιδόσεις.

Αναλυτικότερα, σύμφωνα με τις συστάσεις το Battista υπόσχεται επιτάχυνση από 0-100 χλμ./ώρα σε λιγότερο από 2,0 δευτερόλεπτα και από 0-300 χλμ./ώρα σε επίσης λιγότερο από 12 δευτερόλεπτα, ενώ η μέγιστη ταχύτητά του διαμορφώνεται σε 350 χλμ./ώρα.

Το σύνολο συμπληρώνεται από την παρουσία μπαταριών ιόντων λιθίου απόδοσης 120 kWh δια χειρός Rimac, οι οποίες παρά τη γενναιόδωρη ισχύ εγγυώνται αυτονομία 450 χλμ.

Εκτός από τις εξωπραγματικές επιδόσεις του και την αδιάψευστη υπογραφή όσο και τεχνογνωσία της ιταλικής Carozzeria στις εξωτερικές του επιφάνειες, την ίδια «ιταλικότητα» δείχνει να απηχεί και το εσωτερικό του όπου τα ακριβά υλικά συνδυάζονται με μια ιδιαιτέρως οδηγοκεντρική σχεδίαση που συγκεντρώνει όλες τις ενδείξεις σε τρεις οθόνες πίσω από το τιμόνι και τους διακόπτες-χειριστήρια πάνω σε αυτό, ή σοφά τοποθετημένα περιμετρικά του οδηγού.

Για όλους τους παραπάνω λόγους, ως μοναδικό διακριτικό του ηλεκτρικού hypercar επελέγη το όνομα του ιδρυτή του οίκου το οποίο εγγράφεται στις επιφάνειες του με τον ίδιο τρόπο που υπέγραφε ο ίδιος, συμβολίζοντας τη διαχρονική σύνδεση του οίκου με ορισμένα από τα πιο ελκυστικά όσο και ικανά τετράτροχα όλων των εποχών αλλά και σηματοδοτώντας το πέρασμα του στη νέα του εποχή ως κατασκευαστή κατασκευαστή αυτοκινήτων.

Το Battista, θα κατασκευαστεί σε 150 μονάδες οι οποίες θα κατευθυνθούν ανά τον κόσμο ενώ σύμφωνα με τις συστάσεις η παραγωγή αναμένεται να ξεκινήσει το 2020, προσφέροντας στους δυνητικούς ιδιοκτήτες του μια ευρεία γκάμα επιλογών εξατομίκευσης όπως άλλωστε αφήνει να εννοηθεί και η παρουσία τριών αντιτύπων του ιταλικού hypercar στην έκθεση της Γενεύης.

Sports in

8 Ιουλίου-15 Απριλίου: τόσο διάστημα περίμενε ο Σλούκας…

Η μετακίνηση του Κώστα Σλούκα στον Παναθηναϊκό και η ανακοίνωση στις 8 Ιουλίου ήταν μια στιγμή που έφερε δονήσεις στο ελληνικό και ευρωπαϊκό μπάσκετ.

Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

in.gr | Ταυτότητα

Διαχειριστής - Διευθυντής: Λευτέρης Θ. Χαραλαμπόπουλος

Διευθύντρια Σύνταξης: Αργυρώ Τσατσούλη

Ιδιοκτησία - Δικαιούχος domain name: ΑΛΤΕΡ ΕΓΚΟ ΜΜΕ Α.Ε.

Νόμιμος Εκπρόσωπος: Ιωάννης Βρέντζος

Έδρα - Γραφεία: Λεωφόρος Συγγρού αρ 340, Καλλιθέα, ΤΚ 17673

ΑΦΜ: 800745939, ΔΟΥ: ΦΑΕ ΠΕΙΡΑΙΑ

Ηλεκτρονική διεύθυνση Επικοινωνίας: in@alteregomedia.org, Τηλ. Επικοινωνίας: 2107547007

ΜΗΤ Αριθμός Πιστοποίησης Μ.Η.Τ.232442

Τρίτη 16 Απριλίου 2024