Πιστή στην υπόσχεσή της, η ισπανική Hispano Suiza αποκάλυψε από την 89η ελβετική διεθνή έκθεση αυτοκινήτου, το εξωπραγματικό και αμιγώς ηλεκτροκίνητο δημιούργημα της με το οποίο φιλοδοξεί να περάσει σε μια νέα εποχή που, όπως υποδηλώνει η σχεδίαση και τα ιδιαίτερα τεχνικά χαρακτηριστικά του Carmen, τιμά το παρελθόν με το βλέμμα στο μέλλον.

Το Carmen εφοδιάζεται με δύο ηλεκτροκινητήρες τοποθετημένους στον πίσω άξονα –ένα για κάθε τροχό- οι οποίοι εξασφαλίζουν στο ισπανικό τετράτροχο συνδυαστική ισχύ 1.005 ίππων. Την τροφοδοσία των μοτέρ αναλαμβάνουν συστοιχίες ιόντων λιθίου σε διάταξη «Τ», οι οποίες παρά την θεαματική ισχύ και τις παρεπόμενες επιδόσεις που υπόσχεται το Carmen, υπόσχονται αυτονομία άνω των 400 χλμ.

Μιλώντας για επιδόσεις, το Carmen εξασφαλίζει επιτάχυνση από 0-100 χλμ./ώρα σε χρόνο μικρότερο των 3,0 δευτερολέπτων ενώ η μέγιστη ταχύτητά του περιορίζεται ηλεκτρονικά σε 250 χλμ./ώρα.

Παράλληλα αξίζει να σημειωθεί, ότι σε αντίθεση με αντιστοίχως εκκεντρικούς εκπροσώπους του είδους η κίνηση στο Carmen μεταδίδεται αποκλειστικά στους πίσω τροχούς με την συνδρομή ενός σοφιστικέ ηλεκτρονικών συστημάτων που διασφαλίζουν ότι θα αποφευχθούν, οι ανεπιθύμητες συνέπειες της αμεσότητας στη διαθεσιμότητα της ροπής λόγω ηλεκτροκίνησης.

Εξίσου εντυπωσιακό είναι και το συγκριτικά μικρό βάρος του Carmen το οποίο χάρη στο monocoque ανθρακονημάτινο πλαίσιο και στην αυξημένη περιεκτικότητά του σε συνθετικά υλικά περιορίζεται σε 1.690 κιλά όταν μοντέλα όπως το Tesla Model S ή η Porsche Panamera Turbo S E-Hybrid κινούνται στο φάσμα των 2,5 τόνων.

Σε ό,τι αφορά τη σχεδίαση, δεν χρειάζεται καν να λάβει υπόψη κανείς τις συστάσεις της ισπανικής φίρμας για να αντιληφθεί τις παραπομπές στο παρελθόν και στα αυτοκίνητα της δεκαετίας του ’30. Για την ιστορία, αξίζει να σημειωθεί ότι σχεδιαστικό οδηγό για το Carmen αποτέλεσε η one-off H6C Dubonnet Xenia του 1938.

Πλην της νοσταλγικής αισθητικής, οι σχεδιαστές της Hispano Suiza κατάφεραν να σμιλέψουν τις επιφάνειες του Carmen κατά τη βέλτιση αεροδυναμική, όπως υποδηλώνει ο αεροδυναμικός συντελεστής του 0,325 o ο οποίος είναι μικρότερος σε σχέση με μοντέλα όπως το Koenigsegg Agera RS.

Στο εσωτερικό, κυριαρχούν τα πολυτελή υλικά όπως το δέρμα και το ξύλο και η λογική του χειροποίητου ενώ, μια οθόνη αφής 10,1 ιντσών για το infotainment αναλαμβάνει να δώσει την τεχνολογική χροιά του σήμερα.

Το μόνο ίσως ελάττωμα που θα μπορούσε να εντοπίσει κανείς σε αυτό το νεορετρό μοντέλο είναι το γεγονός ότι η Hispano Suiza Cars η οποία δεν πρέπει να συγχέεται με την γερμανοτραφή Hispano Suiza Automoblimanufaktur AG, έχει ανακοινώσει την παραγωγή μόνο 19 αυτοκινήτων τα οποία και θα διατεθούν προς 1,5 εκ. ευρώ.