Το Honda E Prototype αναλαμβάνει από την 89η έκθεση της Γενεύης να συστήσει στο κοινό την supermini αμιγώς ηλεκτροκίνητη πρότασή της η οποία αναμένεται να περάσει στην παραγωγή από το τέλος της χρονιάς.

Αν και το ιαπωνικό supermini με τη ρετρό σχεδίαση που παρουσιάζεται στην ελβετική έκθεση συνοδεύεται από το status του πρωτότυπου, αποτελώντας ουσιαστικά μετεξέλιξη του Urban EV το οποίο προηγήθηκε, σύμφωνα με την Honda πρόκειται για μια αποτύπωση που προσεγγίζει κατά 98% το τελικό προϊόν.

Με μήκος 3,895 μ., πλάτος, 1,75 και ύψος 1,495 μ. το πεντάθυρο e Prototype, μπορεί να προσφέρει φιλοξενία σε τέσσερις ενηλίκους θέτοντας ως προτεραιότητα την compact υπόστασή του που φιλοδοξεί να το αναδείξει ως ιδανικό μέσο μετακίνησης εντός των τειχών.

Αφετηρία για το μικρό ηλεκτρικό Honda, αποτελεί μια νέα αρχιτεκτονική η οποία έχει εξελιχθεί εξαρχής για τις ανάγκες της ηλεκτροκίνησης και η οποία στην προκειμένη περίπτωση φιλοξενεί μπαταρίες που υπόσχονται αυτονομία 200 χλμ.

Το μικρό Honda κινεί ηλεκτρικό μοτέρ το οποίο τοποθετείται στον πίσω άξονα όπου και μεταδίδεται αποκλειστικά η κίνηση, στοιχείο που αναμένεται να διατηρηθεί και στην έκδοση παραγωγής, προσδίδοντας της ένα πιο σπορ χαρακτήρα τον οποίο θα φροντίσουν να υπογραμμίσουν και οι υπόλοιπες προδιαγραφές του, αν και προς το παρόν η ιαπωνική φίρμα δεν δημοσιοποιεί μεγέθη επιδόσεων.

Ιδιαίτερη έμφαση έχει δοθεί και στο εσωτερικό όπου το Honda E Prototype επιδεικνύει μια ασυνήθιστη για το μέγεθος και για το είδος του, ροπή προς την τεχνολογία. Χαρακτηριστικό είναι ότι όλη η έκταση του ταμπλό καταλαμβάνεται από οθόνες, δύο με διαγώνιο 12,3 ιντσών για τις ενδείξεις του πίνακα οργάνων και το infotainment και ακόμα δύο 6,0 ιντσών όπου εμφανίζεται η εικόνα που προκύπτει από τις κάμερες οι οποίες έχουν αντικαταστήσει τους εξωτερικού καθρέπτες.

Αν και στην περίπτωση της έκδοσης παραγωγής, αναμένεται μια πιο προσγειωμένη σε ό,τι αφορά τα gadget προσέγγιση, θα πρέπει να λάβουμε υπόψη, τις δηλώσεις του Kohei Hitomi, επικεφαλής εξέλιξης για το e Prototype, o οποίος ανέφερε ότι το μικρό ηλεκτροκίνητο Honda δεν θα επιτελέσει το ρόλο του “budget car”.