Πέμπτη 25 Απριλίου 2024
weather-icon 21o
Σαν να υπήρχε το Μετρό Θεσσαλονίκης: Δίνουν 400.000 ευρώ για να το... διαφημίσουν

Σαν να υπήρχε το Μετρό Θεσσαλονίκης: Δίνουν 400.000 ευρώ για να το… διαφημίσουν

Πλέον, έπειτα από σχεδόν ένα μήνα επιτυχημένης... μη λειτουργίας του σταθμού, ήρθε η ώρα και για την... διαφημιστική του προβολή

Στις 29 Δεκεμβρίου του 2018, ο πρωθυπουργός Αλέξης Τσίπρας προχώρησε σε μια παγκόσμια πρωτοτυπία εγκαινιάζοντας το… Μετρό Θεσσαλονίκης, χωρίς τους συρμούς, οι οποίοι αναμένονται τουλάχιστον το 2020!

Μάλιστα, για να κάνει ακόμα πιο… πειστικό το σόου, μιας και ούτε εκδοτήρια υπήρχαν στον έναν και μοναδικό σταθμό που είναι επισκέψιμος, ο ΣΥΡΙΖΑ έβαλε μουσαμάδες να παριστάνουν τα εκδοτήρια.

Πλέον, έπειτα από σχεδόν ένα μήνα επιτυχημένης… μη λειτουργίας του σταθμού, ήρθε η ώρα και για την… διαφημιστική του προβολή.

Έτσι λοιπόν, το Διοικητικό Συμβούλιο της Αττικό Μετρό ενέκρινε την περασμένη εβδομάδα σχέδιο για την επικοινωνιακή προβολή του έργου, το οποίο απέχει αρκετά ακόμα από την παράδοσή του, καταθέτοντας τον φάκελο προς έγκριση από την Γενική Γραμματεία Ενημέρωσης και Επικοινωνίας του υπουργείου Ψηφιακής Πολιτικής.

Το έγγραφο που είναι αναρτημένο στη Διαύγεια

Η χρηματοδότησης της διαφημιστικής προβολής ύψους 400.000 ευρώ θα προέλθει από το Επιχειρησιακό Πρόγραμμα «Υποδομές Μεταφορών, Περιβάλλον και Αειφόρος Ανάπτυξη» ΕΣΠΑ 2014-2020. Σύμφωνα με την απόφαση, σε παραδοσιακά ΜΜΕ θα διατεθούν 290.000 ευρώ, με το 30% αυτών να διατίθεται σε περιφερειακά ΜΜΕ. Από αυτά, 150.000 ευρώ θα δοθούν σε τηλεοπτικούς σταθμούς (45.000 ευρώ σε περιφερειακά ΜΜΕ), 30.000 ευρώ σε ραδιοφωνικούς σταθμούς (9.000 ευρώ σε περιφερειακά ΜΜΕ) και 110.000 ευρώ σε έντυπα (33.000 ευρώ σε περιφερειακά ΜΜΕ).

Τα υπόλοιπα 110.000 ευρώ θα διατεθούν για την παραγωγή οπτικοακουστικού υλικού σχετικά με το Μετρό Θεσσαλονίκης, την προβολή μέσω ηλεκτρονικών ΜΜΕ και την κατασκευή νέας ιστοσελίδας.

Παρόμοια απόφαση είχε ληφθεί από το ΔΣ της Αττικό Μετρό και πριν από περίπου ένα χρόνο, αλλά, όπως φαίνεται, προτιμήθηκε η προβολή των διαφημίσεων να γίνει μέσα στην προεκλογική περίοδο.

Μικρή, ίσως, λεπτομέρεια: το έργο αναμένεται να παραδοθεί στους Θεσσαλονικείς περί τα τέλη του 2020…

Sports in

Πολεμώντας στην… αυλή του

Ο Ολυμπιακός του Γιώργου Μπαρτζώκα είναι ο «λάθος» αντίπαλος playoffs. Και η Μπαρτσελόνα χθες βράδυ ήδη κατάλαβε το «γιατί»

Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

in.gr | Ταυτότητα

Διαχειριστής - Διευθυντής: Λευτέρης Θ. Χαραλαμπόπουλος

Διευθύντρια Σύνταξης: Αργυρώ Τσατσούλη

Ιδιοκτησία - Δικαιούχος domain name: ΑΛΤΕΡ ΕΓΚΟ ΜΜΕ Α.Ε.

Νόμιμος Εκπρόσωπος: Ιωάννης Βρέντζος

Έδρα - Γραφεία: Λεωφόρος Συγγρού αρ 340, Καλλιθέα, ΤΚ 17673

ΑΦΜ: 800745939, ΔΟΥ: ΦΑΕ ΠΕΙΡΑΙΑ

Ηλεκτρονική διεύθυνση Επικοινωνίας: in@alteregomedia.org, Τηλ. Επικοινωνίας: 2107547007

ΜΗΤ Αριθμός Πιστοποίησης Μ.Η.Τ.232442

Πέμπτη 25 Απριλίου 2024