Φωτογραφίες: Αutomedia

To μοντέλο που θα αναλάβει να συστήσει την νέα, και πιο προσιτή ηλεκτρική εποχή της BMW, δίνει για ακόμα μια φορά τα διαπιστευτήρια του ως δοκιμαστικό πρωτότυπο μην μπορώντας να κρύψει τη συνάφειά της με μια συμβατική Χ3 αλλά και την απόσταση που την χωρίζει από τα εκκεντρικής προσέγγισης i3 και i8, της «πρώτης» ηλεκτρικής εποχής των Βαυαρών.

Υιοθετώντας μια απολύτως συμβατική σχεδίαση στα ίδια ακριβώς πρότυπα με μια τυπική Χ3, η iX3 μένει μακριά από κάθε αισθητική εκζήτηση και σε αντίθεση με το παράδειγμα των i3 και i8, πλασάρει τον εαυτό της ως μέλος της γκάμας του μεσαίου SUV των Βαυαρών, σηματοδοτώντας με αυτόν τον τρόπο, την αλλαγή στρατηγικής της BMW σε ό,τι αφορά τα ηλεκτροκίνητα.

Για την ακρίβεια, αν εξαιρέσει κανείς την απουσία των απολήξεων της εξάτμισης και τις διαφοροποιήσεις που αυτή επιφέρει στο πίσω τμήμα καθώς και την διαφορά στο μπροστινό τμήμα, στην χάραξη της γρίλιας και των εισαγωγών αέρα, η iX3 μόλις μετά βίας «προδίδει» την ηλεκτροκίνητη φύση της.

Σε ό,τι αφορά την αθέατη πλευρά της, όπως είναι ήδη γνωστό η iX3 θα αξιοποιήσει την νέα πέμπτης γενιάς ηλεκτρική αρχιτεκτονική της BMW η οποία χάρη σε μια νέα διάταξη που συγκεντρώνει, το ηλεκτρικό μοτέρ, το σύστημα μετάδοσης και τα ηλεκτρονικά συστήματα σε μία μονάδα υπόσχεται να προσφέρει μέγιστη ευελιξία ως προς τη διαμόρφωση και τις επιλογές μπαταριών αλλά και να αποφέρει σημαντικά οφέλη τόσο σε ό,τι αφορά την «εξοικονόμηση» βάρους όσο και από χωροταξικής άποψης.

Στην περίπτωση της iX3, η εν λόγω ηλεκτρική αρχιτεκτονική αναμένεται να φιλοξενεί δύο ηλεκτρικά μοτέρ τα οποία θα προσφέρουν συνδυαστική ισχύ έως και 540 ίππους εξασφαλίζοντας παράλληλα στο βαυαρικό SUV και τετρακίνηση.

Σε ό,τι αφορά τις μπαταρίες αναμένεται να αξιοποιηθούν συστοιχίες ιόντων λιθίου απόδοσης που ξεπερνά τις 70 kWh οι οποίες θα εγγυώνται αυτονομία 400 χλμ. Δεδομένη θα πρέπει να θεωρείται επίσης η δυνατότητα φόρτισης σε υπερταχυφορτιστή, όπου για την αναπλήρωση του 80% της ενέργειας των μπαταριών θα απαιτείται περίπου μισή ώρα.

Η άφιξή της τοποθετείται εντός του 2019, εκ Κίνας καθώς όπως έχει ήδη ανακοινωθεί από τους Βαυαρούς η iX3 θα κατασκευάζεται σε κοινοπραξία της BMW με την Brilliance Automotive σε κινεζικό έδαφος από όπου θα εξάγεται στον υπόλοιπο κόσμο.