Mercedes-Benz C-Class 2021: Εφ’ όλης της ύλης…
Το δημοφιλέστερο διαχρονικά μοντέλο της γερμανικής φίρμας εντοπίστηκε σε δοκιμές εξέλιξης στο σκανδιναβικό βορρά, δίνοντας μια γεύση της νέας γενιάς του η οποία προδιαγράφεται πιο τεχνολογικά ενσυνείδητη και πιο πληθωρική σε επιλογές από ποτέ.
Spotlight
-
Έως τη Μεγάλη Τετάρτη το δώρο του Πάσχα - Πώς το υπολογίζετε
-
«Δεν αυτοκτόνησε, τον δολοφόνησαν» - Αποκαλυπτικά στοιχεία για τον θάνατο του φαντάρου Μανώλη Τσικνάκη στη Ρω
-
Όλα στη φορά! - Οι νέες αλλαγές στην εφαρμογή του Messenger ίσως ενοχλήσουν κάποιους
-
Ο εβραιοαμερικανός κοσμήτορας του Μπέρκλεϋ που έδιωξε από το σπίτι του Παλαιστίνιους φοιτητές
Φωτογραφίες: Αutomedia
Με ελάχιστη χρονική απόσταση από την ανακοίνωση της παρουσίασης της νέας, δεύτερης γενιάς της CLA στην έκθεση τεχνολογίας του Las Vegas, ο φωτογραφικός φακός συνέλαβε ένα άλλο τετράθυρο μοντέλο της Mercedes-Benz ή μάλλον για την ακρίβεια, το διαχρονικά δημοφιλέστερο τετράθυρο μοντέλο της γερμανικής φίρμας το οποίο πραγματοποιεί δοκιμές εξέλιξης στον παγωμένο σκανδιναβικό βορρά.
Ο λόγος φυσικά για την C-Class η οποία πίσω από το βαρύ καμουφλάζ κρύβει τις σχεδιαστικές λεπτομέρειες της νέας γενιάς της οι οποίες αν και δεδομένες θα αποτελέσουν το μικρότερης σημασίας «νέο» στην περίπτωση του συγκεκριμένου μοντέλου. Πριν ωστόσο από την αποκωδικοποίηση των σημαντικότερων πτυχών της C-Class, αξίζει να σημειωθεί ότι ο σχεδιασμός της πέρα από την πιο κομψή σιλουέτα, αναμένεται να της εξασφαλίσει αεροδυναμικό συντελεστή 0.25 ο οποίος θα διαδραματίσει το δικό του ρόλο στην εξοικονόμηση ενέργειας.
Παράλληλα, ακολουθώντας τις αυξητικές τάσεις που παρατηρούνται από τη βάση της γκάμας, η νέα C-Class αναμένεται να αυξήσει οριακά τις διαστάσεις της καθώς και το μεταξόνιό της με ό,τι αυτό συνεπάγεται για την προσφερόμενη ευρυχωρία.
Πλην των ορατών βελτιώσεων που υπόσχεται η νέα σχεδίαση και η αύξηση του μεταξονίου, σημαντικές θα είναι αλλαγές και στην αθέατη πλευρά της, καθώς αφετηρία για τη νέα γενιά της C-Class θα αποτελέσει μια μετεξέλιξη της αρχιτεκτονικής MRA η οποία με την ακόμα πιο εκτεταμένη χρήση αλουμινίου και συνθετικών υλικών αναμένεται να μειώσει το συνολικό βάρος της κατασκευής, ενισχύοντας παράλληλα τη στρεπτική ακαμψία του πλαισίου.
Ριζικές προδιαγράφονται οι αλλαγές που θα συντελεστούν στο εσωτερικό της καθώς η νέα C-Class θα αποτελέσει μέλος του «club» των μοντέλων της Mercedes-Benz που επωφελούνται από το ευφυές σύστημα ψυχαγωγίας και ενημέρωσης, MBUX, το οποίο έως την άφιξη της νέας γενιάς του μοντέλου η οποία αναμένεται στα τέλη του 2020, θα έχει εμπλουτιστεί με νέες λειτουργίες και δυνατότητες, ορισμένες από τις οποίες θα αναλάβει να εγκαινιάσει η C-Class.
Με την παρουσία του καθιερωμένου πλέον από την A-Class, MBUX δεδομένη για την νέα γενιά της C-Class, o θάλαμος επιβατών θα υποστεί ριζική αναμόρφωση ιδίως στην «περιοχή» του ταμπλό όπου κυρίαρχο θα είναι το δίδυμο οθονών που φιλοξενούν τις λειτουργίες του infotainment από το οποίο δεν θα λείψουν οι νεολογισμοί.
Νέα στοιχεία αναμένεται να υπάρξουν και σε ό,τι αφορά τα συστήματα υποστήριξης οδηγού τα οποία προδιαγράφονται ικανότερα, αποκτώντας περισσότερες δυνατότητες και λειτουργίες που άπτονται της ημιαυτόνομης οδήγησης, ενώ εξίσου δεδομένη θα πρέπει να θεωρείται η εφευρετικότητα των σχεδιαστών εξοπλισμού της Mercedes-Benz προκειμένου να ενισχύσουν ακόμα περισσότερο το πολυτελές προφίλ του μεσαίου τετράθυρου μοντέλου τους.
Σε ό,τι αφορά τους κινητήρες, οι μέχρι τώρα πληροφορίες κάνουν λόγο για ήπια υβριδική τεχνολογία σε όλο το εύρος της γκάμας στην οποία θα συμπεριληφθούν επίσης plug-in υβριδικές εκδόσεις βενζίνης όσο και diesel με ό,τι αυτό συνεπάγεται για την αποδοτικότητα της επόμενης C-Class. Στην κορυφή της γκάμας θα βρεθούν οι γνωστές εκδόσεις με την υπογραφή του Affalterbach, οι οποίες κατά τις προσφιλείς συνήθειες της AMG θα είναι ισχυρότερες.
Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις