Φωτογραφίες: Automedia

Μετά τις εμφανίσεις των πρακτικών και coupe/cabriolet εκδόσεων της E-Class ως δοκιμαστικά πρωτότυπα, τη σκυτάλη παίρνει η τετράθυρη έκδοση η οποία διεκδικεί… το δικό της μερίδιο δημοσιότητας ενώπιον του φωτογραφικού φακού με φόντο τους χιονισμένους δρόμους του ευρωπαϊκού βορρά.

Πέρα από την εμφάνισή της αυτή καθαυτή και όσα μπορεί κανείς να συνάγει από το βαρύ καμουφλάζ, όπως έχει γίνει γνωστό, η ανανεωμένη E-Class θα ενισχύσει τον τεχνολογικό της εξοπλισμό με «οδηγό» την S-Class.

Αυτό σημαίνει αφενός ότι θα επωφεληθεί από δύο βελτιωμένες σε εμφάνιση και λειτουργίες οθόνες για το infotainment και τον πίνακα οργάνων, και αφετέρου ότι θα ενισχύσει σημαντικά το εξοπλιστικό της παλμαρέ με αναβαθμισμένα συστήματα υποστήριξης οδηγού, ενώ, φυσικά, δεν θα λείψουν και οι προσθήκες που άπτονται της άνεσης και της πολυτέλειας.

Σύμφωνα μάλιστα με τις μέχρι στιγμής πληροφορίες η E-Class, θα διαθέτει ευφυή φωτιστικά σώματα χάρη στην έξυπνη τεχνολογία Digital Light.

Εκτός από τις παραδοσιακές ιδιότητες που έχουν τα αυτόματα φωτιστικά σώματα, η συγκεκριμένη τεχνολογία έγκειται στην αξιοποίηση αισθητήρων που «διαβάζουν» το περιβάλλον μπροστά από το αυτοκίνητο και στη συνέχεια με την παρεμβολή επεξεργαστών, να μεταβάλλουν αναλόγως τη δέσμη φωτός, εφιστώντας την προσοχή του οδηγού σε «κρίσιμα» σημεία, π.χ. πεζούς, ποδηλάτες, εμπόδια, παρακάμψεις κτλ, ή προβάλλοντας στην άσφαλτο μια σειρά από σχήματα και σήματα που είτε αναλαμβάνουν να επισημάνουν στον οδηγό την σχετική οδική σήμανση είτε να του υποδείξουν την ιδανική κατεύθυνση βάσει του προκαθορισμένου δρομολογίου του και των δεδομένων από το σύστημα πλοήγησης.

Σε σχεδιαστικό επίπεδο, όπως είναι ήδη γνωστό, περισσότερο από τις εμφανίσεις των άλλων εκδόσεων αμαξώματος του μοντέλου, παρά από το παρόν πρωτότυπο, η E-Class θα εναρμονίσει τα σχεδιαστικά στοιχεία που συναποτελούν την όψη της με τις πιο πρόσφατες αφίξεις στην γκάμα της Mercedes-Benz, όπως η CLS, επενδύοντας σε μια πιο αιχμηρή αισθητική.

Αντιστοίχως, στο πίσω τμήμα, τα «προσωρινά» φωτιστικά σώματα του δοκιμαστικού πρωτοτύπου, αναμένεται να αντικαταστήσουν ανασχεδιασμένες πιο γεωμετρικές μονάδες ενώ την εικόνα θα συμπληρώσει, ο ανασχεδιασμένος προφυλακτήρας και οι νέες απολήξεις της εξάτμισης.

Επίσης, αν και δεν υπάρχουν σαφείς πληροφορίες για τις βελτιώσεις σε επίπεδο μηχανικών συνόλων, δεδομένο θα πρέπει να θεωρείται ότι θα υπάρξουν αναβαθμίσεις με κριτήριο την επιπλέον ισχύ και αποδοτικότητα σε όλο το εύρος της γκάμας, ενώ υπό το ίδιο σκεπτικό, αυξημένο ρόλο θα έχει η υβριδική τεχνολογία η οποία αναμένεται να εκπροσωπείται ποικιλοτρόπως στην γκάμα της ανανεωμένης E-Class.

Σε ό,τι αφορά το χρονοδιάγραμμα, αξίζει να σημειωθεί ότι θα πρέπει να περιμένουμε μέχρι τα τέλη του 2019 για την ανανεωμένη E-Class.