H ιαπωνική φίρμα, αποκάλυψε μια αγωνιστική εκδοχή του αμιγώς ηλεκτροκίνητου μοντέλου της, Leaf , με την φροντίδα της Nismo και τα διακριτικά RC, αξιοποιώντας την τεχνολογία που χρησιμοποιεί η διαθέσιμη προς πώληση εκδοχή του Leaf σε μια σημαντικά βελτιωμένη εκδοχή.

Αναλυτικότερα, το Leaf Nismo RC χρησιμοποιεί δύο ηλεκτροκινητήρες οι οποίοι αποδίδουν συνδυαστικά 326 ίππους και 640 Nm ροπής, ισχύς η οποία μεταδίδεται και στους τέσσερις τροχούς με τη συνδρομή συστήματος διαχείρισης ροπής.

Μπορεί οι 326 ίπποι ως απόλυτο μέγεθος να μην είναι εξίσου εντυπωσιακοί με τις τελευταίες εξελίξεις σε ό,τι αφορά τα ηλεκτροκίνητα μοντέλα (βλ. Rivian και Tesla), ωστόσο, στην περίπτωση του Leaf Nismo RC και σε αντίθεση με τις παραπάνω περιπτώσεις συνδυάζεται με ένα ιδιαιτέρως περιορισμένο βάρος καθώς το Leaf Nismo RC δεν ξεπερνά τα 1.220 κιλά, χάρη και στο ανθρακονημάτινο monocoque πλαίσιό του.

Ως αποτέλεσμα, η αναλογία κιλών ανά ίππο για αυτήν την αγωνιστική εκδοχή του ηλεκτροκίνητου μοντέλου διαμορφώνεται σε 266 ίππους /τόνο, και συνοδεύεται από την υπόσχεση επιτάχυνσης από 0-100 χλμ./ώρα σε 3,4 δευτερόλεπτα. Αυτό σημαίνει αφενός, ότι το νέο Nismo RC είναι κατά 50% ταχύτερο από την αντίστοιχη έκδοση της προηγούμενης γενιάς του Leaf και αφετέρου ότι τα παραπάνω μεγέθη το καθιστούν δυνητικά ταχύτερο από την Porsche 911 Carrera GTS.

Παράλληλα με την επιπλέον ισχύ του, το Leaf Nismo RC αξιώνει, συνεπικουρούμενης της σχεδίασης της νέα γενιάς του, και καλύτερη αεροδυναμική η οποία συνοψίζεται στην παρουσία της ρυθμιζόμενης αεροτομής στο πίσω τμήμα καθώς και στην μικρότερη, ελάχιστη απόσταση από το έδαφος η οποία, σύμφωνα με την Nissan συμβάλλει και σε επιπλέον ευελιξία στις στροφές.

Σε ό,τι αφορά τις προοπτικές του Leaf Nismo RC, αφού πραγματοποίησε την επίσημη πρεμιέρα του στην πίστα Fuji, θα κατασκευαστεί σε έξι αντίτυπα τα οποία θα συνοδεύσουν τη διοργάνωση της Formula E ανά τον κόσμο.