H νέα γενιά της 911 η οποία πραγματοποίησε την πρεμιέρα της στην υπό εξέλιξη έκθεση του Los Angeles (28 Νοεμβρίου – 9 Δεκεμβρίου) παρά την εμμονή που επιδεικνύει στην παράδοσή της, επί της ουσίας θα την «σπάσει» υποδεχόμενη στην γκάμα της μια plug-in υβριδική έκδοση η οποία όμως όπως ανακοίνωσαν οι ιθύνοντες της γερμανικής φίρμας δεν πρόκειται να κάνει την εμφάνισή της πριν παρέλθει η τετραετία, καθώς θα αποτελέσει μέρος της ανανέωσης του μοντέλου το 2022.

Αυτό τουλάχιστον υποστήριξε ο επικεφαλής προϊοντικού σχεδιασμού της Porsche, August Αchleitner ο οποίος σε δηλώσεις του από την αμερικανική έκθεση ανέφερε ότι «η plug-in υβριδική έκδοση θα αποτελέσει μέρος της επόμενης εξέλιξης της 911, κάτι που σημαίνει τουλάχιστον μια τετραετία από σήμερα».

Ανεξαρτήτως χρονοδιαγράμματος, όπως επίσης κατέστησε σαφές ο A. Achleitner, η plug-in υβριδική 911, ουδεμία σχέση θα έχει με τα μέχρι τώρα αντίστοιχα προϊόντα ευρείας παραγωγής της Porsche, δίνοντας ακόμα περισσότερη έμφαση στον τομέα των επιδόσεων αλλά και στον τρόπο που αυτές θα επιτυγχάνονται.

«Όταν σκέφτομαι και αναφέρομαι σε μια υβριδική έκδοση της 911, δεν εννοώ ένα αυτοκίνητο όπως οι Panamera και Cayenne PHEV, αλλά κάτι αντίστοιχο της 919 του Le Mans», σημειώνει χαρακτηριστικά ο ίδιος.

Αν και επί του παρόντος δεν υπάρχουν επίσημες πληροφορίες για τα χαρακτηριστικά και την τεχνική οδό που θα ακολουθήσει η 911 plug-in hybrid, οι μέχρι τώρα αναφορές, κάνουν λόγο ακόμα και για δύο plug-in υβριδικές εκδόσεις, καθώς η πολυτιμότητα του μοντέλου για την Porsche δεν αφήνει περιθώρια λάθους.

Αναλυτικότερα, σύμφωνα με το παραπάνω σκεπτικό, αναμένεται να υπάρξει μία ηπιότερη plug-in έκδοση με πιο «παραδοσιακή» υβριδική τεχνολογία η οποία θα λειτουργήσει ως εναλλακτική στις μεσαίες εκδόσεις της γκάμας.

H δεύτερη, plug-in υβριδική έκδοση θα βρεθεί δίπλα στην κορυφαία Turbo και αναμένεται να ακολουθήσει ένα πιο εξεζητημένο τεχνολογικό μονοπάτι, αξιοποιώντας σύστημα ανάκτησης ενέργειας από τα καυσαέρια και ένα ηλεκτρικό μοτέρ το οποίο θα κινεί τον μπροστινό άξονα, τροφοδοτούμενο από μπαταρίες ιόντων λιθίου, προσδίδοντας στην έκδοση και τετρακίνητες ιδιότητες.

Σε κάθε περίπτωση, δεδομένη θα πρέπει να θεωρείται η χρήση της τεχνογνωσίας που η Porsche αποκόμισε από το παράδειγμα της 918 Spyder, με στόχο τη διατήρηση της ποιότητας των οδικών χαρακτηριστικών που είναι συνώνυμα της 911.

Εξάλλου, ο λόγος που η Porsche επέλεξε να αναβάλει την plug-in υβριδική έκδοση για την επόμενη τετραετία είναι ακριβώς ότι οι μηχανικοί της, δεν είναι ευχαριστημένοι με το αποτέλεσμα που δυνητικά θα προσέφερε η σημερινή τεχνολογία μπαταριών, σε ό,τι αφορά την πτυχή του βάρους με ό,τι αυτό θα συνεπαγόταν για τις επιδόσεις της 911 plug-in hybrid.

Όπως και να έχει το γεγονός είναι ότι η Porsche, έχει ήδη ανακοινώσει ότι έως το 2025 το 25% των πωλήσεων της θα προέρχεται από ηλεκτρικά, το άλλο 25% από plug-in υβριδικές εκδόσεις και μόνο το ήμισυ από συμβατικές εκδόσεις, ενώ ήδη από την επόμενη χρονιά θα κάνει την εμφάνισή της, η αμιγώς ηλεκτροκίνητη Taycan, κάτι που σημαίνει ότι σύντομα με παραδοσιακή ή εξωτική τεχνολογία, η 911, μεταξύ πολλών άλλων supercars ή sportscars θα πάψει να αποτελεί, προπύργιο για τους κινητήρες εσωτερικής καύσης.

Ακόμα και έτσι όμως, εξαίρεση από τον κανόνα εξηλεκτρισμού για «πολλά χρόνια ακόμα», θα εξακολουθήσουν να αποτελούν οι εκδόσεις GT2 και GT3 οι οποίες θα παραμείνουν πιστές στη γοητεία της παράδοσης.