H Jeep αποκάλυψε από την έκθεση του Los Angeles, τη pickup παραλλαγή του Wrangler η οποία υιοθετεί ίσες δόσεις lifestyle σχεδίασης και off-road ικανοτήτων προσφέροντας ένα ενδιαφέρον μείγμα το οποίο αναμένεται και στην Ευρώπη από το 2020.

Το Gladiator, όπως ονομάζεται, θα είναι διαθέσιμο αποκλειστικά ως διπλοκάμπινο, και με τη δυνατότητα επιλογής ανάμεσα σε μεταλλική ή υφασμάτινη οροφή και εκτός από την προφανή σχεδιαστική του συνάφεια με το Wrangler έχει ως αφετηρία το ίδιο πλαίσιο τύπου σκάλας.


Ωστόσο διαθέτει αυξημένο μεταξόνιο κατά 49,3 εκατοστά προς όφελος του χώρου φόρτωσης με το συνολικό μήκος να υπερέχει κατά 78,7 εκατοστά σε σχέση με το γνωστό τετράθυρο Wrangler, φτάνοντας τα 5,53 μέτρα.

Εκτός από τις ομοιότητες με το Wrangler, στις μεταξύ τους διαφορές εκτός από τον χώρο φόρτωσης, συγκαταλέγεται η μεγαλύτερη γρίλια με τα πιο φαρδιά ανοίγματα για καλύτερη ροή αέρα, στο μπροστινό τμήμα του Gladiator καθώς και οι λίγο διαφορετικές αναλογίες του στην συνολική χάραξη του ρύγχους.

Αντιστοίχως όμοια με το Wrangler είναι και η εικόνα του εσωτερικού. Στο κέντρο του ταμπλό ξεχωρίζει η γνωστή οθόνη η οποία στη βασική έκδοση έχει διαγώνιο 5,0 ιντσών και προαιρετικά μπορεί να επιλεγεί σε διαστάσεις 7,0 και 8,4 ιντσών.

Στις διαφορές αυτό που αξίζει να συγκρατήσει κανείς είναι ότι τα πίσω καθίσματα του Gladiator υπόσχονται περισσότερη άνεση από το Wrangler, εξασφαλίζοντας περισσότερο χώρο για τα κάτω άκρα των πίσω επιβατών.

Παράλληλα, μπορούν να αναδιπλωθούν πλήρως δημιουργώντας έναν επίπεδο χώρο αποσκευών.

Σε ό,τι αφορά τους κινητήρες, η Jeep έχει επιβεβαιώσει δύο σύνολα που αφορούν την αμερικανική αγορά, τον V6 των 3,6 λίτρων των 285 ίππων σε συνδυασμό με μηχανικό κιβώτιο έξι σχέσεων ή προαιρετικά το αυτόματο των οκτώ σχέσεων καθώς και έναν diesel 3,0 λίτρων με απόδοση 260 ίππους και οχτάρι κιβώτιο ως standard ο οποίος όμως θα προστεθεί στην γκάμα από το 2020.

Τις προδιαγραφές του Gladiator συμπληρώνουν οι ίδιες επιλογές σε ό,τι αφορά το σύστημα τετρακίνησης με τις εκδόσεις Sport και Overland να εφοδιάζονται με το σύστημα Command-Trac, και την πιο σκληροτράχηλη έκδοση Rubicon, με το σύστημα τετρακίνησης Rock-Trac το οποίο προσφέρει μεγαλύτερο λόγο υποπολλαπλασιασμού των σχέσεων, συνδυάζεται με μπλοκέ πίσω διαφορικό και προσφέρει τη δυνατότητα κλειδώματος του εμπρός όσο και του πίσω διαφορικού.

Όπως και στο Wrangler, η έκδοση Rubicon εξοπλίζεται με χωμάτινα ελαστικά 33 ιντσών. Σε ό,τι αφορά τις ικανότητες του Gladiator, η Jeep ανακοινώνει ότι μπορεί να αντεπεξέλθει σε υδάτινα εμπόδια βάθους έως και 76,2 εκ. ενώ η ικανότητα ρυμούλκησης προσδιορίζεται σε 3,47 τόνους και η δυνατότητα φόρτωσης σε 726 κιλά.

Η παραγωγή του Gladiator θα ξεκινήσει στις αρχές του 2019 στο Οχάιο για την αμερικανική αγορά ενώ θεωρείται βέβαια η άφιξη του στη γηραιά ήπειρο όπου αναμένεται σε εκδόσεις κινητήρα ανάλογες του Wrangler από το 2020.

Γράψτε το σχόλιο σας