Η μεγάλη επιστροφή της ναυτιλίας
Η ναυτιλιακή βιομηχανία δείχνει πλέον σημάδια ανάκαμψης ενώ οι έλληνες εφοπλιστές, που η αξία του στόλου τους ξεπερνά τα 105 δισ. δολάρια ελέγχοντας το 20% της παγκόσμιας ναυτιλίας, πρωταγωνιστούν και εφέτος στις αγορές νεότευκτων πλοίων
Spotlight
-
ΑΕΚ: Στην τελική ευθεία για το ντέρμπι με τον Ολυμπιακό (vid)
-
«Είχαν καταλάβει ότι είμαι ξύπνια αλλά...» - Ανατριχιαστική η κατάθεση της 12χρονης από τη Χαλκίδα
-
Καρέ καρέ η δράση της 27χρονης που έκλεβε πορτοφόλια στο λεωφορείο - Πώς εγκλωβίστηκε από τον οδηγό
-
Κάτω από την βάση η Ελλάδα στην ποιότητα ζωής
Έχοντας αφήσει πίσω της τα χειρότερα, ύστερα από την «τέλεια καταιγίδα» και την κατάρρευση των τιμών που βίωσε μετά την αυξημένη προσφορά τονάζ και την επιβράδυνση της παγκόσμιας ανάπτυξης και του εμπορίου που ακολούθησε την παγκόσμια κρίση του 2008, η ναυτιλιακή βιομηχανία δείχνει πλέον σημάδια ανάκαμψης.
Σύμφωνα με τον Νίκο Μπορνόζη, πρόεδρο της Capital Link Inc., οι προσδοκίες για την αγορά χύδην ξηρού φορτίου το 2019 παραμένουν σταθερές, με την αύξηση του στόλου ξηρού φορτίου χύδην να είναι χαμηλή και η ζήτηση, συγκεκριμένα από την Κίνα, για τα δύο βασικά σιδηρομεταλλεύματα εμπορευμάτων και τον άνθρακα να παραμένει ισχυρή.
Στα δεξαμενόπλοια αργού πετρελαίου, οι spot ναύλοι για τα μεγάλα πετρελαιοφόρα (VLCC) ήταν καλύτεροι από τους αναμενόμενους και οι προοπτικές της αγοράς συνεχίζουν να βελτιώνονται, καθώς η αύξηση της παγκόσμιας ζήτησης πετρελαίου συνεχίζεται.
Διαβάστε περισσότερα στο Βήμα της Κυριάκης
Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις