Τετάρτη 24 Απριλίου 2024
weather-icon 21o
Το Polestar 1 «αντιμέτωπο» με τις δοκιμές πρόσκρουσης

Το Polestar 1 «αντιμέτωπο» με τις δοκιμές πρόσκρουσης

Τα πρώτα «αντίτυπα» του σουηδικού coupe, καλούνται να περάσουν τη διαδικασία των δοκιμών πρόσκρουσης η οποία όπως επισημαίνεται αποτελούν μια νέα πρόκληση για τις σουηδικές αρετές ασφαλείας με δεδομένο το ανθρακονημάτινο αμάξωμα του Polestar 1.

Το Polestar 1 συνοδεύεται από πλείστες ιδιαιτερότητες καθώς εκτός από ένα υψηλών επιδόσεων coupe plug-in υβριδικής τεχνολογίας το οποίο θα αποτελέσει το πρώτο μοντέλο της «νεοσύστατης» Polestar, είναι και το πρώτο αυτοκίνητο με σουηδική σφραγίδα που κατασκευάζεται σε μεγάλη ποσόστωση από ανθρακονήματα.

Αυτό, σύμφωνα με τους μηχανικούς της Polestar η οποία επί του παρόντος επενδύει εκατομμύρια δολάρια για την υποδοχή του επιβλητικού coupe από τις γραμμές παραγωγής αλλά και για τη δημιουργία νέων βιομηχανικών εγκαταστάσεων, αποτελεί ένα εντελώς διαφορετικό κεφάλαιο όταν πρόκειται για τις καθιερωμένες δοκιμές πρόσκρουσης στις οποίες οι Σουηδοί υποβάλλουν τα μοντέλα τους πριν περάσουν στην παραγωγή.

Ήδη τα πρώτα Polestar 1 που έχουν κατασκευαστεί περνούν από τη διαδικασία των δοκιμών πρόσκρουσης και με δεδομένο ότι οι Volvo και Polestar δοκιμάζουν για πρώτη φορά με ένα αυτοκίνητο του οποίου το αμάξωμα είναι εξολοκλήρου κατασκευασμένο από ανθρακονήματα, χρειάστηκε μια εντελώς διαφορετική διαχείριση και διαδικασία έρευνας για την συμπεριφορά του συγκεκριμένου υλικού στα σενάρια πρόσκρουσης.

Εξ ου και δημιουργήθηκε εξαρχής μια νέα διαδικασία ενδελεχών δοκιμών με βάση την ανθρακονημάτινη αλλά και plug-in υβριδική υπόσταση του Polestar 1, καθώς η Polestar επιθυμεί να προετοιμάσει τα τετράτροχά της για όλα τα σενάρια ατυχημάτων.

Η πιο σκληρή δοκιμασία στην οποία υποβλήθηκε το Polestar 1, είναι η μετωπική σύγκρουση με στατικό εμπόδιο με ταχύτητα 56 χλμ./ώρα. Σύμφωνα με τα αποτελέσματα σε αυτό το σενάριο η πλειονότητα της ενέργειας που εκλύεται από τη σύγκρουση απορροφάται αποτελεσματικά από τις ζώνες παραμόρφωσης ενώ η υπολειπόμενη βαίνει μειούμενη διαπερνώντας το ανθρακονημάτινο αμάξωμα και απορροφάται από το πλαίσιο.

«Είμαστε πραγματικά ευτυχείς με τα αποτελέσματα των δοκιμών πρόσκρουσης. Το πρώτο crash-test του Polestar 1 ήταν σαν μια εξερεύνηση στο άγνωστο. Για εμάς ήταν ιδιαίτερα κρίσιμο να αποδειχθεί ότι η εξέλιξη του Polestar 1 και όλοι οι υπολογισμοί και οι ιδέες που το έκαναν πραγματικότητα ήταν σωστά. Και όπως αποδείχθηκε ήταν», δήλωσε χαρακτηριστικά ο Thomas Ingenlath επικεφαλής της Polestar.

Σύμφωνα με τις συστάσεις οι δοκιμές πρόσκρουσης θα εξακολουθήσουν και τις επόμενες εβδομάδας, μέχρι να διασφαλιστεί ότι έχουν προβλεφθεί όλες οι εκδοχές σε ένα ενδεχόμενο ατύχημα, ούτως ώστε το Polestar 1 να υπακούει στις αυστηρότερες προδιαγραφές ασφαλείας που είναι ταυτόσημες με τους Σουηδούς.

Για του λόγου το ακριβές, αξίζει να σημειωθεί ότι οι δοκιμές πρόσκρουσης του Polestar πραγματοποιούνται στις εγκαταστάσεις της Volvo στο Gothenburg, στο κέντρο ασφάλειας και δοκιμών που έχει δημιουργηθεί και το οποίο θεωρείται ένα από τα πληρέστερα στον κόσμο.

Sports in

Το μεγάλο λάθος του Σλούκα έδωσε το πλεονέκτημα στην Μακάμπι (vid)

Ο Κώστας Σλούκας πήρε την λάθος απόφαση, τη λάθος στιγμή. Και η Μακάμπι…

Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

in.gr | Ταυτότητα

Διαχειριστής - Διευθυντής: Λευτέρης Θ. Χαραλαμπόπουλος

Διευθύντρια Σύνταξης: Αργυρώ Τσατσούλη

Ιδιοκτησία - Δικαιούχος domain name: ΑΛΤΕΡ ΕΓΚΟ ΜΜΕ Α.Ε.

Νόμιμος Εκπρόσωπος: Ιωάννης Βρέντζος

Έδρα - Γραφεία: Λεωφόρος Συγγρού αρ 340, Καλλιθέα, ΤΚ 17673

ΑΦΜ: 800745939, ΔΟΥ: ΦΑΕ ΠΕΙΡΑΙΑ

Ηλεκτρονική διεύθυνση Επικοινωνίας: in@alteregomedia.org, Τηλ. Επικοινωνίας: 2107547007

ΜΗΤ Αριθμός Πιστοποίησης Μ.Η.Τ.232442

Τετάρτη 24 Απριλίου 2024