Έχουν ήδη περάσει 22 χρόνια από το πρώτο βιντεοκλίπ των Spice Girls, με τίτλο Wannabe, όταν ολόκληρος ο πλανήτης σείστηκε από την φρέσκια και ετερόκλητη πεντάδα των Βρετανίδων. Φαίνεται όμως ότι το 2018 και μετά την διάλυση τους το γκρουπ λατρεύεται ακόμη, σχεδόν όσο και η βασίλισσα Ελισάβετ.

Όλες οι τάσεις της μόδας που αφορούν την δεκαετία του ενενήντα πάντα έχουν αναφορές στις Spice Girls και ήταν εκείνη η δύναμη που έκανε την Victoria Beckham να βρίσκεται αυτήν την στιγμή στην κορυφή, ως σχεδιάστρια, της Αγγλικής μόδας.

«Σήμερα, δεν χρειάζεται να πάτε σε πολλά καταστήματα, για να βρείτε ένα μπλουζάκι με» Girl Power » λογότυπο σε αυτό», λέει ο Alan Smith-Allison, θαυμαστής, συλλέκτης και επιμελητής της έκθεσης SpiceUp. Η έκθεση, που έχει ανοίξει στο Λονδίνο από τις 28 Ιουλίου και στη συνέχεια στο Μάντσεστερ στις 24 Αυγούστου, είναι μια πιο ολοκληρωμένη επανάληψη μιας πρώτης αναδρομής που ο Smith-Allison εγκατέστησε στην Κύπρο το 2016.

Αυτή τη φορά, εκτός από το προσωπικό του «οπλοστάσιο», περιλαμβάνει σημαντικά κομμάτια δανεισμένα από άλλες συλλογές, μαζί με συμβολές κοστουμιών και σχεδιαστές μόδας. Η έκθεση είναι αποτέλεσμα μιας σοβαρής συνεργατικής προσπάθειας μεταξύ των διεθνών συλλεκτών Spice Girls – μια πρώτη, σύμφωνα με την Smith-Allison – και απευθύνεται στους οπαδούς και τους θαυμαστές της μόδας, οι οποίοι θα ανακαλύψουν το γκρουπ και το ιστορικό τους. Μια σταδιοδρομία με περίπου 7.000 είδη εμπορευμάτων και 300 είδη ρούχων και παπουτσιών.