Η Αμερικάνικη εταιρεία ρούχων  rag & bone παρουσίασε την τελευταία ταινία της, «Time of Day»  (Η ώρα της ημέρας), την προηγούμενη εβδομάδα στο πάρκο High Line στο Μανχάταν. Φωτογραφήθηκε σε διάρκεια 16 εβδομάδων σε 16 mm. ταινία του Έλληνα κινηματογραφιστή Θύμιου Μπακατάκη, υπεύθυνου για τις επιτυχίες «The Lobster» και «The Killing of a Sacred Deer», η μικρού μήκους ταινία συμπίπτει με την κυκλοφορία της Φθινοπωρινής συλλογής της μάρκας.

Η ταινία «Time of Day», η οποία φωτογραφήθηκε στη Νέα Υόρκη και στο Λος Άντζελες, περιλαμβάνει ηχηρά ονόματα του Χόλιγουντ: την Kate Mara, τον Boyd Holbrook, τον Pom Klementieff, τον Lakemet Stanfield, τον Reed Morano, τη Lake Bell, τον Jon Hamm και την Emma Roberts! Κάθε χαρακτήρας φωτογραφήθηκε από τον Μπακατάκη χρησιμοποιώντας τον διαθέσιμο φωτισμό και με χειροκίνητη κάμερα.

Σε μια αυθεντική ηχογράφηση από τον Thom Yorke, έναν μακροπρόθεσμο συνεργάτη μάρκας, η ταινία παρουσιάζει χαρακτήρες σε οκτώ στιγμές, όπου το καθένα ζει μια στιγμή σε όλη τη διάρκεια μιας ημέρας. Ενώ οι χαρακτήρες εμφανίζονται ξεχωριστά, ο συνδυασμός τους υφαίνεται μαζί για να συνδέσει μια σειρά γεγονότων, καθένα από τα οποία προκαλεί χαρακτηριστικά του σήματος Rag & Bone. Η όλη ταινία ήταν αυτοσχεδιασμένη από κάθε ηθοποιό.

Για παράδειγμα, η Kate Mara βγαίνει στην 1st Avenue της Νέας Υόρκης στο East Village, στην τοποθεσία όπου γεννήθηκε η ιδέα του rag & bone, ενώ o Boyd Holbrook φαίνεται να τελειώνει την νύχτα του στο Williamsburg της Νέας Υόρκης, τη γειτονιά στην οποία ο ιδρυτής Marcus Wainwright άρχισε να πουλάει το εμπορικό σήμα. Η Emma Roberts αιχμαλωτίζεται από τον Μπακατάκη στο Motel του Cadillac-Jack, όπου παρέχει στους θεατές μια αίσθηση ανεξαρτησίας και περιπέτειας, χαρακτηριστικά της μάρκας Rag & Bone, ενώ η Lake Bell δείχνει να προσωποποιεί την ελευθερία της γυναίκας Rag & Bone καθώς οδηγεί τη δική της 1988 Landcruiser σε ένα κέντρο του Λος Άντζελες.

Ο Θύμιος Μπακατάκης, που ανήκει στην ομάδα του Γιώργου Λάνθιμου, έκανε μια εξαιρετική δουλεία με άρτια δομή και γούστο. Αιχμαλώτισε με μαεστρία την αισθητική του οίκου και διάλεξε ετερόκλητους ανθρώπους για να δημιουργήσει ένα φιλμ, που θα μπορούσε να γίνει η επόμενη οσκαρική του ταινία.