

Εκ πρώτης όψεως, η σχέση που μπορεί να έχουν οι φοιτητές με τη μαρμαρόσκονη δεν είναι εμφανής. Αν όμως έχετε την υπομονή να προχωρήσετε στις επόμενες παραγράφους, υπόσχομαι να την αποδείξω.
Δεν καταλαβαίνει ένας ενήλικας ότι δεν μπορεί να είναι αμοιβαίος έρωτας με ένα 11χρονο κορίτσι. Και δεν είναι συναινετικό σεξ με ένα 14χρονο. Είναι βιασμός!
Η δημοκρατική διαδικασία δεν μπορεί να περιοριστεί απλώς στην ανά τετραετία εκλογή κυβέρνησης
Το Μακεδονικό και όλοι εκείνοι οι υπερπατριώτες που φώναζαν
Εφόσον το έχεις, το ταλέντο δεν χάνεται ποτέ, ούτε στα γεράματα. Ιδεώδες παράδειγμα η περίπτωση του Χάρη του Καστανίδη, ο οποίος χθες ανέβασε το εξής αστείο στο Twitter: «Επειδή κάποιοι επαίρονται για τον ψηφιακό μετασχηματισμό του κράτους και η ιστορική μνήμη μένει σιωπηλή.
Εκ πρώτης όψεως, η σχέση που μπορεί να έχουν οι φοιτητές με τη μαρμαρόσκονη δεν είναι εμφανής. Αν όμως έχετε την υπομονή να προχωρήσετε στις επόμενες παραγράφους, υπόσχομαι να την αποδείξω.
Δεν καταλαβαίνει ένας ενήλικας ότι δεν μπορεί να είναι αμοιβαίος έρωτας με ένα 11χρονο κορίτσι. Και δεν είναι συναινετικό σεξ με ένα 14χρονο. Είναι βιασμός!
Η ισχύς, ο φόβος και τα όρια του επιτρεπτού
Η δημοκρατική διαδικασία δεν μπορεί να περιοριστεί απλώς στην ανά τετραετία εκλογή κυβέρνησης
Ο κύριος Κουρουμπλής επανήλθε δόξει και τιμή στο Κοινοβούλιο, και απεβλήθη νύκτωρ ο διεκδικητής, και τρόπον τινά καταπατητής της έδρας, αεράτος κ.λπ. κ.λπ. Παπαχριστόπουλος
Το Μακεδονικό και όλοι εκείνοι οι υπερπατριώτες που φώναζαν
Είναι άλλη μια φορά τραγική η διαπίστωση πως κάπου η Παιδεία κάνει νερά, ίσως, γιατί περιόρισε τους σκοπούς της υπάρξεώς της στη συσσώρευση γνώσεων και άφησε να φροντίζουν άλλοι (ποιοι;) τη διαμόρφωση ήθους
Εφόσον το έχεις, το ταλέντο δεν χάνεται ποτέ, ούτε στα γεράματα. Ιδεώδες παράδειγμα η περίπτωση του Χάρη του Καστανίδη, ο οποίος χθες ανέβασε το εξής αστείο στο Twitter: «Επειδή κάποιοι επαίρονται για τον ψηφιακό μετασχηματισμό του κράτους και η ιστορική μνήμη μένει σιωπηλή.
Δεν πρέπει να αφήσουμε μια ακόμη σπορά ρατσισμού να καλλιεργηθεί
Το εκπαιδευτικό πρόταγμα της εποχής μας δεν μπορεί να είναι άλλο από την όσο το δυνατόν πιο ουσιαστική αξιοποίηση της γλωσσικής προίκας μας, από την όσο το δυνατόν πιο αποτελεσματική καλλιέργεια ενός υγιούς γλωσσικού αισθητηρίου