Εκτός από τα πολιτικά της μοντέλα, η γερμανική φίρμα επεφύλαξε για το διεθνές σαλόνι αυτοκινήτου μια μετεξέλιξη του αγωνιστικού της R8 LMS, στην τέταρτη κατά σειρά παραλλαγή του τα τελευταία τέσσερα χρόνια την οποία σηματοδοτεί με τα διακριτικά GT3.

Επί της ουσίας και όπως επισημαίνεται από τη γερμανική φίρμα το R8 LMS GT3 έχει σχεδιαστεί και κατασκευαστεί προκειμένου «να ανταποκρίνεται στις απαιτήσεις των πελατών του» σε ό,τι αφορά τις διαθέσιμες τεχνολογίες αλλά και το κόστος συντήρησης που συνεπάγεται η συμμετοχή σε αγώνες.

Εν ολίγοις, αυτό σημαίνει ότι οι μηχανικοί και οι σχεδιαστές της Audi δαπάνησαν αρκετό χρόνο με τους δυνάμει αγοραστές του κατά τη διαδικασία εξέλιξης καθώς εκτός από τις προδιαγραφές της κατηγορίας GT3 για το 2019, επιθυμούσαν να δημιουργήσουν ένα αγωνιστικό αυτοκίνητο που να ανταποκρίνεται στις απαιτήσεις των ερασιτεχνικών ομάδων που θα το χρησιμοποιήσουν.

Έτσι, η εξέλιξη στην παρούσα εκδοχή του R8 LMS επικεντρώθηκε στην βελτίωση της αεροδυναμικής η οποία σε συνάρτηση με το αναβαθμισμένο σύστημα ψύξης αποσκοπεί στην ενίσχυση της αξιοπιστίας του υπό ακραίες συνθήκες οδήγησης.

Επιπλέον, οι μηχανικοί της Audi Sport, κατάφεραν με την βελτίωση του συστήματος μετάδοσης και του κιβωτίου να επιμηκύνουν τα διαστήματα service, καθιστώντας οικονομικότερη την συντήρηση του αγωνιστικού από τις ερασιτεχνικές ομάδες.

Όπως και να έχει το συγκεκριμένο τετράτροχο απευθύνεται σε μια ευάριθμη ελίτ η οποία ασχολείται ερασιτεχνικά μεν, σε επαγγελματικό επίπεδο δε, με τον μηχανοκίνητο αθλητισμό και η οποία θα πρέπει να καταβάλλει το τίμημα των 398.000 ευρώ για την απόκτηση του.

Σε κάθε περίπτωση, η Audi Sport προσφέρει σε όσους διαθέτουν ήδη την προηγούμενη αντίστοιχη εκδοχή του R8 LMS, το kit βελτίωσης της νέας έκδοσης προς 28.000 ευρώ.