Η αποστολή του Vision RS Concept το οποίο αποκαλύφθηκε από την έκθεση του Παρισιού μαζί με την έκδοση παραγωγής του Kodiaq RS,  είναι διττή καθώς αφενός, αναλαμβάνει να προϊδεάσει για το μοντέλο που θα αντικαταστήσει το Rapid αλλά και να δώσει μια γεύση από τις μελλοντικές εξελίξεις στον τομέα των εκδόσεων επιδόσεων με τα διακριτικά RS οι οποίες αναμένεται να αξιοποιήσουν plug-in υβριδική τεχνολογία.

Σε ό,τι αφορά το πρώτο σκέλος, το Vision RS ως προπομπού του νέου Rapid, με μήκος 4,35 μ. πλάτος 1,81 μ. και ύψος 1,43 μ. και χώρο αποσκευών 430 λίτρα το concept car της Skoda, ισορροπεί σχεδιαστικά ανάμεσα σε hatchback και station wagon, σε προσφέροντας ένα μείγμα που απηχεί τις γνώριμες περγαμηνές πρακτικότητας της φίρμας και έχει αυξημένες πιθανότητες να περάσει στην παραγωγή με αντίστοιχες αναλογίες.

Κατ΄αναλογία των αιχμηρών λεπτομερειών που προσδίδουν ένα δυναμικό χαρακτήρα στην εξωτερική του εμφάνιση, το εσωτερικό προβάλει αναλόγως σπορ όσο και πιο πολυτελή για τα δεδομένα της Skoda χαρακτηριστικά, προσφέροντας με μια δόση concept υπερβολής μια πρώτη γεύση για την διαμόρφωση των σχεδιαστικών και τεχνολογικών στοιχείων στο εσωτερικό των μοντέλων και των RS εκδόσεων της φίρμας στο μέλλον.

Στην αθέατη πλευρά του φιλοξενείται ένα plug-in υβριδικό σύνολο το οποίο αποτελείται από τον γνωστό κινητήρα βενζίνης 1,5 λίτρου του ομίλου VW στην εκδοχή ισχύος των 150 ίππων, επικουρούμενο από ηλεκτρικό μοτέρ με ισχύ 102 ίππων. Η ισχύς μεταδίδεται στους μπροστινούς τροχούς με την συνδρομή ενός κιβωτίου διπλού συμπλέκτη έξι σχέσεων ενώ το σύνολο συμπληρώνουν μπαταρίες ιόντων λιθίου απόδοσης 13 kWh οι οποίες εξασφαλίζουν 70 χλμ. ηλεκτρικής αυτονομίας.

Αξίζει να σημειωθεί ότι σύμφωνα με τις συστάσεις του επικεφαλής έρευνας και εξέλιξης της Skoda, Bjoern Kroell από την έκθεση του Παρισιού το συγκεκριμένο plug-in υβριδικό σύνολο αποτελεί μια απολύτως ρεαλιστική περίπτωση για την αντίστοιχη έκδοση του Superb η οποία αναμένεται από το 2019.

Σε επόμενο χρόνο plug-in υβριδικά σύνολα θα αξιοποιηθούν και σε εκδόσεις RS καθώς όπως επεσήμανε ο Christian Strube, στέλεχος της Skoda «τα υβριδικά σύνολα μπορούν αξιοποιηθούν με πολλαπλά οφέλη σε σπορ αυτοκίνητα, συμπεριλαμβανομένων των RS εκδόσεων».