Νεφελώδες παραμένει το τοπίο σχετικά με τα εμπορικά σήματα που φέρουν γεωγραφικό προσδιορισμό με αφορμή τη Συμφωνία των Πρεσπών για το ονοματολογικό της γείτονος, ωστόσο θεωρείται βέβαιο πως θα υπάρξουν επιπτώσεις για τις ελληνικές επιχειρήσεις.

Όσοι δεν είχαν φροντίσει να κατοχυρώσουν την ονομασία προέλευσης ή δεν είχαν βάλει γεωγραφική ένδειξη στις εξαγωγές τους θα βρεθούν αντιμέτωποι με το «τέρας» της γραφειοκρατίας, και μάλιστα με υψηλό κόστος.

Όσοι πάλι χρησιμοποιούσαν τη λέξη «Μακεδονία» ως εμπορικό σήμα στο προϊόντα τους, με την επικύρωση της Συμφωνίας των Πρεσπών, θα πρέπει να αγωνιστούν για να το διασφαλίσουν.