Φωτογραφίες: AUTOMEDIA

H ανοιχτή έκδοση του ανανεωμένου R8 κάνει την εμφάνισή της στα πεδία δοκιμών όπου προβάρει μια σειρά αλλαγών οι οποίες θα αφορούν τόσο την ανοιχτή έκδοση όσο και την coupe.

Από τα στοιχεία που τραβούν την προσοχή, είναι οι νέες απολήξεις της εξάτμισης, καθώς οι γνωστές τετραγωνισμένες απολήξεις έχουν δώσει την θέση τους σε νέες οβάλ οι οποίες τοποθετούνται κάτω από έναν επίσης ανασχεδιασμένο αεροδυναμικό διαχύτη με περισσότερα κάθετα πτερύγια.

Παράλληλα, οι αεραγωγοί που φιλοξενούνται κάτω από τα πίσω φωτιστικά σώματα του R8 έχουν αυξήσει σημαντικά το μέγεθός τους προδίδοντας τις αυξημένες ανάγκες ψύξης μιας ακόμα ισχυρότερης εκδοχής του ατμοσφαιρικού κινητήρα των 5,2 λίτρων με τον οποίο εξοπλίζεται το γερμανικό sportscar.

Υπενθυμίζεται ότι το επιβλητικό σύνολο αποδίδει έως και 610 ίππους στην κορυφαία Plus έκδοση ενώ όπως δείχνει η ισχύς της Huracan Performante η οποία διαμορφώνεται σε 640 ίππους υπάρχουν αρκετά περιθώρια βελτίωσης.

Χειρουργικές αλλαγές έχουν πραγματοποιηθεί και στο μπροστινό τμήμα όπου ξεχωρίζουν οι νέες εισαγωγές αέρα από τις οποίες λείπουν τα κάθετα πτερύγια ενώ στα άκρα του προφυλακτήρα εμφανίζονται δύο νέες μικρότερες και προφανώς διακοσμητικές νέες εισαγωγές αέρα.

Αν και προς το παρόν δεν υπάρχουν πληροφορίες για την πρεμιέρα του ανανεωμένου R8, αυτή αναμένεται στις αρχές του 2019.