Πέμπτη 25 Απριλίου 2024
weather-icon 21o
H Porsche επενδύει σε head-up display επαυξημένης πραγματικότητας

H Porsche επενδύει σε head-up display επαυξημένης πραγματικότητας

Μια ελβετική εταιρεία ονόματι WayRay η οποία έχει ήδη συγκεντρώσει το ενδιαφέρον πολλών αυτοκινητοβιομηχανιών μεταξύ των οποίων η Porsche παρουσιάζει το head-up display του μέλλοντος.

H γερμανική φίρμα διερευνά το μέλλον της απεικόνισης πληροφοριών πραγματοποιώντας γενναίες επενδύσεις στην ελβετική εταιρεία WayRay και στα projects επαυξημένης πραγματικότητας τα οποία εξελίσσει ως μια φουτουριστική μετεξέλιξη του head-up display.

Αναλυτικότερα, το project της WayRay έγκειται στην παρουσία ενός συστήματος προβολής «πολύ μικρότερου σε σχέση με οποιοδήποτε χρησιμοποιείται αυτή την στιγμή από την αυτοκινητοβιομηχανία» το οποίο θα προβάλλει στο παρμπρίζ εκτός από τις συνήθεις ζωτικές ενδείξεις ενός head-up display όπως η οδική σήμανση και κατευθυντήριες από το GPS, μια σειρά πληροφοριών και στοιχείων όπως αυτά που έχει στη διάθεσή του κανείς όταν παίζει κάποιο οδηγικό videogame.

Στα στοιχεία που δυνητικά θα εμφανίζονται στο παρμπρίζ συγκαταλέγονται ενδείξεις για την ιδανική αγωνιστική γραμμή, τα ιδανικά σημεία για φρενάρισμα, χρόνοι, ταχύτητες καθώς άλλες ενδείξεις που θα μετατρέπουν τη γυάλινη επιφάνεια σε οθόνη που παραπέμπει στο Forza Motorsport.

Αν και όλα τα παραπάνω είναι λίγο δύσκολο να βρουν εφαρμογή στις καθημερινές μετακινήσεις, το head-up display επαυξημένης πραγματικότητας θα μπορούσε κάλλιστα στον πραγματικό κόσμο να εμφανίζει ενδείξεις για τους ιδανικούς… ελιγμούς στάθμευσης, της θέσης στάθμευσης ή στοιχεία για την ιδανική διαδρομή σε συνεργασία με το σύστημα πλοήγησης.

Σε ό,τι αφορά την πρόοδο του project η WayRay έχει ήδη από το 2012 εξασφαλίσει επενδύσεις ύψους 100 εκατομμυρίων δολαρίων από αυτοκινητοβιομηχανίες όπως η Porsche και η Hyundai αλλά και εταιρείες όπως η Kenwood JVC και πλέον, όπως ανακοίνωσε είναι σε θέση να κατασκευάσει το δικό της ολογραφικό σύστημα, συμπεριλαμβανομένου του hardware και του software που απαιτείται ενώ, το επόμενο βήμα της είναι η κατασκευή εργοστασίου σε γερμανικό έδαφος.

Sports in

Πολεμώντας στην… αυλή του

Ο Ολυμπιακός του Γιώργου Μπαρτζώκα είναι ο «λάθος» αντίπαλος playoffs. Και η Μπαρτσελόνα χθες βράδυ ήδη κατάλαβε το «γιατί»

Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

in.gr | Ταυτότητα

Διαχειριστής - Διευθυντής: Λευτέρης Θ. Χαραλαμπόπουλος

Διευθύντρια Σύνταξης: Αργυρώ Τσατσούλη

Ιδιοκτησία - Δικαιούχος domain name: ΑΛΤΕΡ ΕΓΚΟ ΜΜΕ Α.Ε.

Νόμιμος Εκπρόσωπος: Ιωάννης Βρέντζος

Έδρα - Γραφεία: Λεωφόρος Συγγρού αρ 340, Καλλιθέα, ΤΚ 17673

ΑΦΜ: 800745939, ΔΟΥ: ΦΑΕ ΠΕΙΡΑΙΑ

Ηλεκτρονική διεύθυνση Επικοινωνίας: in@alteregomedia.org, Τηλ. Επικοινωνίας: 2107547007

ΜΗΤ Αριθμός Πιστοποίησης Μ.Η.Τ.232442

Πέμπτη 25 Απριλίου 2024