Φωτογραφίες: AUTOMEDIA

Μετά τις «γυμνές» εμφανίσεις της νέας γενιάς 911 (992) στο Nurbugring, τη σκυτάλη στην απαιτητικότερη πίστα της Ευρώπης παίρνει η αγωνιστικών προδιαγραφών έκδοση GT3 την οποία, σύμφωνα με τις επιτόπου μαρτυρίες, ο οδηγός δοκιμών της Porsche εξωθούσε στα όρια της.

Ανεξαρτήτως των ικανοτήτων που επέδειξε η νέα 911 GT3 ως δοκιμαστικό πρωτότυπο στο «Ring», μια προσεκτική παρατήρηση στις εξωτερικές της επιφάνειες και στον τρόπο που έχουν επιχειρήσει να καμουφλάρουν ορισμένα σημεία, οι μηχανικοί της Porsche, προδίδουν ότι η σκληροπυρηνική έκδοση θα υιοθετήσει μεγαλύτερα μετατρόχια από τις υπόλοιπες πιο «προσγειωμένες» εκδόσεις της.

Ένα άλλο στοιχείο που προκύπτει είναι η λίγο παράξενη εικόνα του πίσω τμήματος σε σχέση με άλλα πρωτότυπα της 911, ωστόσο αυτά μπορεί να οφείλονται στο γεγονός ότι πρόκειται για πρώιμο πρωτότυπο.

Το ίδιο ισχύει και για τον μπροστινό προφυλακτήρα ο οποίος δείχνει να προέρχεται από διαφορετικό κόσμο από αυτόν που εκπροσωπούν οι εκδόσεις GT3. Σε κάθε περίπτωση, ένα από τα άξια παρατήρησης στοιχεία της έκδοσης είναι η εξαιρετικά περιορισμένη απόσταση από το έδαφος.

Όπως και να έχει το σημαντικότερο στοιχείο που θα φέρει μαζί της η νέα 911 GT3 είναι η υπερτροφοδότηση καθώς σύμφωνα με πληροφορίες ακόμα και αν η Porsche επιλέξει να διατηρήσει την ατμοσφαιρική ισχύ στις τάξεις της για όσο το δυνατόν περισσότερο, είναι σχεδόν βέβαιο ότι η νέα 911 GΤ3 θα επωφεληθεί από έναν turbo κινητήρα η ισχύς του οποίου θα ξεπεράσει τους 515 ίππους.

Σε ό,τι αφορά τον χρόνο άφιξης, επί του παρόντος δεν υπάρχουν ασφαλείς πληροφορίες μιας και η Porsche δεν έχει ακόμα ανακοινώσει επισήμως το χρονοδιάγραμμα άφιξης της νέας γενιάς της 911.

Σε κάθε περίπτωση, η επικρατέστερη εκδοχή είναι ότι η νέα γενιά του εμβληματικού sportscar θα εμφανιστεί στο Παρίσι με την προοπτική να διατεθεί από τις αρχές του 2019 κάτι που σημαίνει ότι για τις εκδόσεις με τα διακριτικά GT3 θα πρέπει να περιμένει έως το 2021.