To Soul αποτελεί γνώριμη αξία στην ηλεκτροκίνηση και όπως όλα δείχνουν, η νέα γενιά του πρόκειται να ανανεώσει το ραντεβού της με την εναλλακτική, τεχνολογία εκμεταλλευόμενη φυσικά την εξέλιξη και όσα έχουν ανακύψει στο οπλοστάσιο των Κορεατών.

Σύμφωνα, λοιπόν με τις διαθέσιμες πληροφορίες, η νέα γενιά του ηλεκτρικού Soul θα έχει ως αφετηρία την ίδια αρχιτεκτονική με τα Hyundai Kona Electric και Kia Niro EV, κάτι που πρωτίστως συνεπάγεται τη σημαντική αύξηση της αυτονομίας του σε σχέση με το παρελθόν.

Αναλυτικότερα, επωφελούμενο από υψηλότερης απόδοσης μπαταρίες ιόντων λιθίου με τις οποίες εφοδιάζεται το Hyundai Kona, το Soul αναμένεται να προσφέρει αυτονομία που θα κυμανθεί μεταξύ 300 και 350 χλμ. ενώ κάθε άλλο παρά θα πρέπει να αποκλειστεί ότι θα ακολουθήσει την ίδια λογική δύο εκδόσεων.

Η διαφορά στην περίπτωση του Soul EV αναμένεται ωστόσο να αποτυπωθεί διαφορετικά σε σχέση με το Kona, καθώς, όπως αναφέρουν οι πρώτες πληροφορίες, η βασική έκδοση θα προσφέρει αυτονομία κοντά στα 300 χλμ, ισχύ 130+ ίππων και θα είναι δικίνητη.

Η κορυφαία ηλεκτροκίνητη έκδοση, αναμένεται να είναι κατ΄αποκλειστικότητα τετρακίνητη και εκτός από τα μεγαλύτερα μεγέθη ισχύος και αυτονομίας τα οποία αναμένεται θα διαμορφωθούν σε 200 ίππους και 400+ χλμ. θα φροντίσει να υπογραμμίσει την παρουσία τετρακίνησης με μια πιο off-road αισθητική.

Επί του παρόντος δεν υπάρχουν πληροφορίες σε σχέση με την πρεμιέρα του, ωστόσο θα πρέπει να θεωρείται δεδομένο ότι θα κάνει την εμφάνισή του έως τις αρχές του 2019, προσθέτοντας στην ηλεκτροκίνητη «οικογένεια» των Κορεατών μια ενδιαφέρουσα εναλλακτική μεταξύ crossover και MPV.