Φωτογραφίες: AUTOMEDIA

Η πρεμιέρα της νέας γενιάς της Σειράς 3 στην τετράθυρη έκδοση έχει προγραμματιστεί για την προσεχή έκθεση του Παρισιού στις αρχές Οκτωβρίου.

Μέχρι τότε, ο φωτογραφικός φακός εντόπισε την πρακτικότερη έκδοση του μοντέλου η οποία δοκιμάζει το βήμα της στην πίστα του Nurbugring.

Σε ό,τι αφορά την άφιξή της Σειράς 3 Touring, αυτή αναμένεται να ακολουθήσει περίπου ένα εξάμηνο μετά την τετράθυρη έκδοση με την πρεμιέρα της να τοποθετείται στις αρχές του 2019.

Όπως και να έχει, το δεδομένο είναι ότι οι δύο εκδόσεις έχουν κοινά τα περισσότερα στοιχεία τους ενώ δεν χρειάζεται καν να αναφερθεί ότι η πλειονότητα αυτών είναι νέα, ξεκινώντας από την αρχιτεκτονική στην οποία βασίζονται.

Ο λόγος για την αρχιτεκτονική CLAR η οποία πρωτοεμφανίστηκε με τη Σειρά 7 και η οποία χάρη στην αποδοτικότερη διάταξη που εξασφαλίζει, αναμένεται τόσο στην περίπτωση της τετράθυρης 3άρας όσο και της Touring να ενισχύσει σημαντικά την ευρυχωρία τους αλλά και την πρακτικότητά τους.

Επίσης και στις δύο περιπτώσεις, αναμένεται η οριακή αύξηση των διαστάσεων με την συνδρομή των αυξημένων μετατροχίων αλλά και του μεταξονίου, γεγονός που σε συνάρτηση με την νέα διάταξη, θα επιφέρει σημαντικά πλεονεκτήματα σε σχέση με το παρελθόν ιδίως σε ό,τι αφορά την πιο προσανατολισμένη στην πρακτικότητα Σειρά 3 Touring που υπόσχεται να προσφέρει μεγαλύτερη χωρητικότητα πορτ μπαγκάζ και περισσότερη άνεση από ποτέ.

Παρά την αύξηση των διαστάσεών της, χάρη στην νέα πλατφόρμα η νέα γενιά της Σειράς 3 αναμένεται να είναι επίσης και ελαφρύτερη, με την BMW να έχει ήδη ανακοινώσει ότι το βάρος της τετράθυρης 3άρας θα είναι μειωμένο κατά 55 κιλά, ενώ δεδομένο θα πρέπει να θεωρείται ότι αναλόγως θα ισχύσει και για την πρακτικότερη έκδοση αμαξώματος.

Παράλληλα, όπως επίσης έχει ήδη ανακοινώσει η βαυαρική φίρμα, η τετράθυρη Σειρά 3 θα έχει την ιδανική, κατανομή βάρους 50/50 ανάμεσα στον πίσω και στον μπροστινό άξονα ενώ προς όφελος των δυναμικών χαρακτηριστικών της η απόσταση από το έδαφος έχει μειωθεί κατά 1,0 εκατοστό σε σχέση με την μέχρι σήμερα γνωστή εκδοχή της, στοιχεία που αναμένεται να ισχύσουν και για την Touring έκδοση.

Σε ό,τι αφορά τους κινητήρες, σύμφωνα με τις πρώτες συστάσεις, η νέα Σειρά 3, ανεξαρτήτως έκδοσης αμαξώματος, θα εγκαινιάσει μια νέα γενιά τετρακύλινδρων κινητήρων που περιγράφονται από την BMW ως οι ισχυρότεροι που έχουν εξοπλίσει αυτοκίνητο παραγωγής στην ιστορία της.

Γράψτε το σχόλιο σας