Στις αρχές του καλοκαιριού η Opel γνωστοποίησε την πρόθεσή της να παρουσιάσει ένα πρωτότυπο μοντέλο το οποίο θα αποτελέσει σχεδιαστικό και τεχνολογικό «οδηγό» για τα μελλοντικά προϊόντα της γερμανικής φίρμας.

Αυτό ακριβώς είναι το status και οι προθέσεις του Opel GT X Experimental το οποίο, πιάνει το σχεδιαστικό νήμα από τα αντίστοιχου σκοπού Monza και GT concept cars αποτελώντας ωστόσο, σύμφωνα με τις συστάσεις το πρώτο «απτό δείγμα» του νέου δυναμικότερου προφίλ το οποίο επιθυμεί να ενστερνιστεί η γερμανική φίρμα.

Η σχεδιαστική μελέτη είναι δομημένη γύρω από μια εξαιρετικά ελαφριά αρχιτεκτονική, ενώ αξίζει να σημειωθεί ότι παρά την επιβλητική σχεδίαση πρόκειται για ένα αυτοκίνητο του οποίου το μήκος δεν ξεπερνά τα τέσσερα μέτρα. Χαρακτηριστικό είναι επίσης ότι παρά τα φαινόμενα, οι τροχοί είναι μόλις 17 ιντσών.

Όπως εύκολα υποθέτει κανείς δεδομένης της νέας εποχής μετάβασης που διανύουμε, το πρωτότυπο μοντέλο της Opel είναι αμιγώς ηλεκτροκίνητο και εξοπλίζεται με νέας γενιάς μπαταρία ιόντων λιθίου 50 kWh η φόρτιση της οποίας πραγματοποιείται επαγωγικά.

Αξίζει να σημειωθεί ότι το GT X Experimental, σύμφωνα με την ακριβή φρασεολογία που χρησιμοποιεί η Opel, «δεν υποκρίνεται ότι μπορεί να προσφέρει συστήματα πλήρους αυτόνομης οδήγησης».

Αντ΄αυτού διαθέτει συστήματα υποβοήθησης και ασφάλειας που του εξασφαλίζουν δυνατότητες ημιαυτόνομης οδήγησης επιπέδου 3 ή απλώς, διαθέτει την τεχνολογία για να αντεπεξέλθει σχεδόν σε όλα τα σενάρια και τις συνθήκες οδήγησης χωρίς ωστόσο ο οδηγός να μπορεί να απεμπλακεί από τη διαδικασία οδήγησης ενώ απαιτείται να είναι ανά πάσα στιγμή έτοιμος να αναλάβει τον έλεγχο.

Παράλληλα με τις τεχνολογικές του περγαμηνές οι οποίες θα διαμορφώσουν το προϊοντικό μέλλον της γερμανικής φίρμας, ιδιαίτερη σημασία έχουν και τα σχεδιαστικά μοτίβα του συγκεκριμένου πρωτότυπου καθώς γύρω από αυτά θα εξελιχθεί ο νέος μινιμαλιστικός όσο και δυναμικός σχεδιαστικός κώδικας που θα διαμορφώσει την εικόνα των επόμενων μοντέλων της.

Η ίδια μινιμαλιστική αισθητική επικρατεί και στο εσωτερικό το οποίο σύμφωνα με τις συστάσεις της γερμανικής φίρμας σχεδιάστηκε με το σκεπτικό της «οπτικής αποτοξίνωσης», υιοθετώντας μόνο τα στοιχειώδη από άποψη τεχνολογικής ενημερότητας και αισθητικής.

Στα στοιχεία που ξεχωρίζουν συγκαταλέγεται ο σχεδιασμός του παρμπρίζ, της πανοραμικής οροφής που σε συνδυασμό με την απουσία δεύτερης κολώνας εξασφαλίζουν μια ιδιαίτερα αυξημένη αίσθηση ευρυχωρίας παρά τις περιορισμένες διαστάσεις του concept car.

Στο ταμπλό κυριαρχεί μια ευμεγέθης, ενιαία οθόνη η οποία φιλοξενείς όλες τις ζωτικές ενδείξεις και τις λειτουργίες του infotainment ενώ χάρη στο σχεδιασμό κρύβει έξυπνα στα άκρα της, τους αεραγωγούς χωρίς να επιβαρύνεται ο σχεδιασμός του εσωτερικού. Από τη σιλουέτα του πρωτότυπου μοντέλου λείπουν παντελώς οι εξωτερικοί καθρέφτες οι οποίοι αντικαθίστανται από δύο οθόνες στα άκρα της κεντρικής οθόνης όπου εμφανίζονται τα δεδομένα που καταγράφονται από δύο κάμερες.

Συνοψίζοντας όλα όσα επιθυμεί να καταδείξει η Opel με το συγκεκριμένο πρωτότυπο μοντέλο, ο επικεφαλής της φίρμας Michael Lohscheller, αναφέρει: «Θέλουμε να δημιουργήσουμε ένα επιτυχημένο μέλλον για την Opel, δημιουργώντας μια πολύ ξεκάθαρη και δυνατή εικόνα για την φίρμα η οποία θα καθορίζεται και θα αναδεικνύει τις αρετές της Opel –τη γερμανική κατασκευή, τον προσιτό της χαρακτήρα και φυσικά το πόσο συναρπαστικά είναι τα προϊόντα της».

Γράψτε το σχόλιο σας