Το Facebook προσέγγισε μεγάλες αμερικανικές τράπεζες ώστε να αποκτήσει πρόσβαση σε δεδομένα πελατών, με σκοπό να τους προτείνει παροχή νέων υπηρεσιών στο Messenger, ανέφερε μια πηγή στο Γαλλικό Πρακτορείο Ειδήσεων, η οποία επιθυμούσε να παραμείνει ανώνυμη.

Σύμφωνα με τις κατηγορίες, το κοινωνικό μέσο δικτύωσης πριν από αρκετούς μήνες είχε επαφές με την τράπεζα λιανικής τραπεζικής Chase της JPMorgan, τη Citi (Citigroup) και τη Wells Fargo, ενώ σύμφωνα με την πηγή η Chase δεν έδωσε συνέχεια στις επαφές.

Μάλιστα, όπως γράφει η Wall Street Journal, η οποία αποκάλυψε την υπόθεση, το γνωστό κοινωνικό μέσο, είχε επαφές και με την τράπεζα U.S. Bancorp.

Η εταιρεία ήλπιζε να αποκτήσει πρόσβαση σε πληροφορίες σχετικά με κάθε λογής οικονομικές συναλλαγές που έγιναν με τραπεζικές κάρτες και να μάθει το υπόλοιπο των τρεχόντων τραπεζικών λογαριασμών των πελατών, σύμφωνα με την ίδια πηγή.

Αυτό που έκανε ήταν να ζητάει πληροφορίες για τα εμπορικά καταστήματα με τα οποία είχαν συναλλαγές και πρότεινε, ως αντάλλαγμα, στις τράπεζα να προωθήσει στο Messenger, το οποίο έχει 1,3 δισεκατομμύριο ενεργούς χρήστες, ορισμένες από τις προσφορές τους, ωστόσο δεν επισήμανε με ποιον τρόπο σκόπευε να χρησιμοποιήσει τα δεδομένα αυτά.

Σε επικοινωνία με το Γαλλικό Πρακτορείο, η Facebook και η Citigroup δεν έχουν προς το παρόν ανταποκριθεί, ενώ η Wells Fargo δεν θέλησε να σχολιάσει σχετικά.

Η εκπρόσωπος Τύπου της JPMorgan Chase Πατρίσια Γουέξλερ έστειλε στο Γαλλικό Πρακτορείο τη δήλωση που έκανε στη Wall Street Journal. «Δεν διαβιβάζουμε τα δεδομένων των συναλλαγών των πελατών μας (…) και επομένως απορρίψαμε ορισμένες προτάσεις που μας έγιναν», τονίζεται στην ανακοίνωση.