Μετά την πρόσφατη εμφάνισή του ως δοκιμαστικού πρωτοτύπου, το αμιγώς ηλεκτροκίνητο ΜΙΝΙ Ε δίνει το πρώτο επίσημο δείγμα γραφής του υπό την μορφή δύο teaser που αποτυπώνουν τη σχεδίαση της γρίλιας αλλά και των τροχών οι οποίοι αφοπλιστικά όμοιοι με αυτούς του Mini Electric Concept το οποίο παρουσιάστηκε πέρυσι στην έκθεση της Φρανκφούρτης, ως προπομπός της έκδοσης παραγωγής.

«Για την έκδοση παραγωγής του MINI Electric, αποφασίσαμε να διατηρήσουμε κάποιες από τις λεπτομέρειες του concept car όπως οι τροχοί και η γρίλια. Είναι ιδιαίτερα σημαντικό αυτό καθώς για εμάς στο MINI Electric οι λεπτομέρειες είναι αυτό που αποτελεί την ουσία», δήλωσε χαρακτηριστικά ο Oliver Heilmer, επικεφαλής του τμήματος design της φίρμας, επιβεβαιώνοντας την αυθεντικότητα των συγκεκριμένων στοιχείων ως τμημάτων της έκδοσης παραγωγής του πρώτου ηλεκτρικού ΜΙΝΙ.

Όπως επίσης αποκάλυψε ο ίδιος για την περαιτέρω αισθητική του MINI Electric ως έκδοσης παραγωγής «τα ηλεκτροκίνητά μας πρέπει να διαφοροποιούνται κατά τρόπο ανάλογο των διαφορών που υπάρχουν ανάμεσα στις απλές εκδόσεις και τις John Cooper Works. Πρέπει οι διαφορές να είναι διακριτές, ωστόσο να μην καταλήξουμε σε κάτι που να μοιάζει με διαστημόπλοιο. Το ηλεκτρικό ΜΙΝΙ πρέπει να μοιάζει με ΜΙΝΙ. Δεν χρειάζεται να φέρουμε προ εκπλήξεως το κοινό σε επίπεδο αισθητικής».

Σε ό,τι αφορά το χρόνο έλευσης του πρώτου αμιγώς ηλεκτροκίνητου ΜΙΝΙ ευρείας παραγωγής αναμένεται να παρουσιαστεί το β΄ εξάμηνο του 2019 «ακριβώς 60 χρόνια μετά την διάθεση του πρώτου κλασικού Μini» όπως χαρακτηριστικά υπογραμμίζεται από την φίρμα, με την προοπτική η διάθεση του να ξεκινήσει πριν το τέλος του έτους.

Αυτό που εξακολουθεί να αποτελεί «μυστήριο» είναι τα χαρακτηριστικά του κινητήριου συνόλου καθώς η φίρμα κρατά κλειστά τα χαρτιά της σε σχέση με την προσφερόμενα μεγέθη ισχύος και αυτονομίας.

Έτσι παραμένει άγνωστο αν η βρετανική φίρμα επιλέξει τελικά μια διαφοροποιημένη εκδοχή του ηλεκτρικού μοτέρ και των μπαταριών που εφοδιάζουν το BMW i3 ή θα επενδύσει σε ένα νέο συνδυασμό ο οποίος, σύμφωνα με τις πληροφορίες, θα αξιοποιηθεί στο μέλλον και από ένα ηλεκτροκίνητο μοντέλο των Βαυαρών το οποίο είναι γνωστό ως i1.