Πέμπτη 18 Απριλίου 2024
weather-icon 21o
To Seat Leon Cupra χάνει 10 ίππους λόγω WLTP

To Seat Leon Cupra χάνει 10 ίππους λόγω WLTP

Το «hot hatch» θα θυσιάσει ένα μέρος της ισχύος του, προσφέροντας πλέον 290 ίππους στο όνομα των αυστηρότερων προδιαγραφών που επιβάλλει ο νέος τρόπος δοκιμών και μετρήσεων.

H υποχρεωτική συμμόρφωση με το νέο αυστηρότερο πρωτόκολλο δοκιμών WLTP για τις εκπομπές ρύπων από τον Σεπτέμβριο του 2018 για όλα τα αυτοκίνητα που θα ταξινομούνται, οδηγεί τις αυτοκινητοβιομηχανίες να αναθεωρήσουν τα χαρακτηριστικά ορισμένων μοντέλων τους, προχωρώντας σε αναγκαίες τροποποιήσεις που θα τα καταστήσουν σύμφωνα με τις νέες προδιαγραφές.

Σε αυτό το πλαίσιο, η Seat αποφάσισε να περικόψει 10 ίππους από την ισχύ της κορυφαίας hatchback έκδοσης του Leon με τα διακριτικά Cupra η οποία θα περιοριστεί στους 290 ίππους πάντα με την συνδρομή του δίλιτρου υπερτροφοδοτούμενου κινητήρα των 2,0 λίτρων.

Υπό αυτό το σκεπτικό το Leon Cupra 300 hatchback το οποίο όταν παρουσιάστηκε συνοδευόταν από τον τίτλο του ισχυρότερου μοντέλου που έχουν κατασκευάσει ποτέ οι Ισπανοί θα αφαιρέσει από τον τίτλο του το διακριτικό 300 επιστρέφοντας στην προ-facelift εποχή του σε επίπεδο ισχύος οπότε και προσέφερε 290 ίππους,

Aντιθέτως αμετάβλητη στους 300 ίππους, αναμένεται να παραμείνει η ισχύς του παραπάνω κινητήρα στην περίπτωση του πρακτικότερου Leon Cupra ST καθώς με δεδομένο ότι πρόκειται για τετρακίνητη έκδοση, μια ανάλογη μεταβολή δεν κρίνεται απαραίτητη.

Ασαφές παραμένει το μέλλον της ακόμα ισχυρότερης έκδοσης Leon Cupra R η ισχύς της οποίας διαμορφώνεται σε 310 ίππους καθώς η Seat δεν έχει ακόμα προβεί σε ανακοινώσει για το τι μέλλει γενέσθαι.

Σε κάθε περίπτωση αξίζει να σημειωθεί ότι η Seat δεν είναι η μοναδική που προχωρά σε τροποποιήσεις ήδη υφιστάμενων μοντέλων της λόγω του WLTP, καθώς η ομόσταβλη VW έχει ήδη ανακοινώσει ότι προτίθεται να διακόψει την παραγωγή όλων των μοντέλων που κατασκευάζονται στο βασικό της εργοστάσιο στο Wolfsburg, για δύο ημέρες στα τέλη Αυγούστου και στα τέλη Σεπτεμβρίου προκειμένου να πραγματοποιήσει τις απαιτούμενες τροποποιήσεις για την μετάβαση από το NEDC στο WLTP.

H Peugeot έχει ήδη διακόψει την παραγωγή του 308 GTi το οποίο θα επανακάμψει από τον Οκτώβριο, προκειμένου οι Γάλλοι να εφοδιάσουν τον 1.600άρη turbo κινητήρα των 270 ίππων με ένα νέο φίλτρο μικροσωματιδίων που θα του επιτρέψει την συμμόρφωση με τα νέα αυστηρότερα πρότυπα που προκύπτουν από το νέο τρόπο μετρήσεων.

«Θύματα» των αυστηρότερων ευρωπαϊκών προδιαγραφών σε ό,τι αφορά τις εκπομπές ρύπων και αυτής της μεταβατικής περιόδου έχουν πέσει εξίσου μοντέλα όπως η BMW M3 της οποίας η παραγωγή επίσης διακόπηκε, οι βενζινοκίνητες εκδόσεις της Σειράς 7 οι οποίες δεν διατίθενται στην ευρωπαϊκή αγορά, όπως επίσης και το Audi SQ5 αλλά και πολλές εκδόσεις των μοντέλων της Porsche.

Όπως και να έχει αξίζει να σημειωθεί ότι το νέο αυστηρότερο πρωτόκολλο δοκιμών WLTP, εκτός από το πλήθος βελτιώσεων που επιφέρει ως προς τη διαδικασία ελέγχου σε επίπεδο εργαστηρίου, περιλαμβάνει και δοκιμές σε πραγματικές συνθήκες, οι οποίες αναμένεται να καταστήσουν πιο ρεαλιστικά τα αποτελέσματα των αυτοκινήτων σε επίπεδο αποδοτικότητας και εκπομπών ρύπων.

Sports in

«Βόμβα» του ESPN για τον Γιάννη Αντετοκούνμπο!

Ρεπορτάζ που… ταράζει τα νερά για Γιάννη Αντετοκούνμπο και Μιλγουόκι Μπακς

Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

in.gr | Ταυτότητα

Διαχειριστής - Διευθυντής: Λευτέρης Θ. Χαραλαμπόπουλος

Διευθύντρια Σύνταξης: Αργυρώ Τσατσούλη

Ιδιοκτησία - Δικαιούχος domain name: ΑΛΤΕΡ ΕΓΚΟ ΜΜΕ Α.Ε.

Νόμιμος Εκπρόσωπος: Ιωάννης Βρέντζος

Έδρα - Γραφεία: Λεωφόρος Συγγρού αρ 340, Καλλιθέα, ΤΚ 17673

ΑΦΜ: 800745939, ΔΟΥ: ΦΑΕ ΠΕΙΡΑΙΑ

Ηλεκτρονική διεύθυνση Επικοινωνίας: in@alteregomedia.org, Τηλ. Επικοινωνίας: 2107547007

ΜΗΤ Αριθμός Πιστοποίησης Μ.Η.Τ.232442

Πέμπτη 18 Απριλίου 2024