Θα φορούσατε στην τρίχρονη κόρη σας ένα Τ-shirt που γράφει «Future WΑG» («Μέλλουσα Σύζυγος και Γκόμενα» ποδοσφαιριστή, μπασκετμπολίστα κ.ο.κ.);

Στη Βρετανία έχουν κυκλοφορήσει τέτοια μπλουζάκια (γι’ αυτήν ακριβώς την ηλικιακή γκάμα) καθώς και άλλα, για εφήβους, με το σλόγκαν: «So many boys, so little time» («Tόσο πολλά αγόρια, τόσο λίγος χρόνος»).

Η καταναλωτική κουλτούρα φροντίζει ώστε η σεξουαλικοποίηση, ειδικά των κοριτσιών, να ξεκινήσει, όπως φοβούνται οι ειδικοί, υπερβολικά νωρίς.

Οι γονείς φέρουν συχνά ευθύνη. Πρωτίστως γιατί βιάζονται. Οπως γράφει ο καναδός δημοσιογράφος Καρλ Ονορέ στο βιβλίο του «Το μανιφέστο της χαρούμενης παιδικής ηλικίας» (εκδ. Αερόστατο): «Και εδώ φτάνουμε σε ένα από τα πιο αλλόκοτα παράδοξα της σύγχρονης παιδικής ηλικίας: σήμερα, παρά την ανησυχία μας για την απώλεια της αθωότητάς τους, επιτρέπουμε ή και ενθαρρύνουμε τα παιδιά να πάρουν μια γεύση για όσα απασχολούν τους ενηλίκους.

Διαβάστε ολόκληρο το άρθρο εδώ