Η γερμανική φίρμα προσθέτει ένα ακόμα μοντέλο στην ήδη πολυπληθή γκάμα της AMG GT, γεφυρώνοντας το «κενό μεταξύ της απλής Roadster έκδοσης και της GT C Roadster των 557 ίππων.

Όπως και οι υπόλοιπες εκδόσεις της σειράς των GT, η GT S αξιοποιεί τον ίδιο biturbo V8 των 4,0 λίτρων ο οποίος ωστόσο στην προκειμένη περίπτωση αποδίδει 522 ίππους και 670 Nm ροπής, σε συνδυασμό πάντα με το επτά σχέσεων αυτόματο κιβώτιο δια χειρός Affalterbach.

Σε ό,τι αφορά τις επιδόσεις της νέας έκδοσης, αξίζει να σημειωθεί ότι προσεγγίζουν περισσότερο αυτές της κορυφαίας GT C, καθώς η επιτάχυνση από 0-100 χλμ./ώρα απαιτεί 3,8 δευτερόλεπτα –έναντι 3,7 δευτερολέπτων της GT C.

Αντιστοίχως, η μέγιστη ταχύτητα διαμορφώνεται σε 308 χλμ./ώρα δηλαδή υπολείπεται κατά μόλις 8 χλμ./ώρα σε σχέση με την κορυφαία έκδοση του Roadster.

Πλην των αμιγών επιδόσεων η GT S Roadster επωφελείται επίσης από ηλεκτρονικά ελεγχόμενο διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης στον πίσω άξονα ενώ εφοδιάζεται με τα ρυθμιζόμενα αμορτισέρ τα οποία ανήκουν στο βασικό εξοπλισμό.

Παράλληλα, η GT S Roadster προσφέρει τη δυνατότητα παραμετροποίησης της απόκρισης του τιμονιού, του κινητήρα και του κιβωτίου μέσω πέντε προγραμμάτων οδήγησης.

Στις διαθέσιμες επιλογές περιλαμβάνονται επίσης κεραμικά δισκόφρενα τα οποία συμβάλλουν στην περαιτέρω μείωση του βάρους, καθώς και η δυνατότητα εξοπλισμού της με ενεργά μέρη στήριξης κινητήρα και κιβωτίου ως μέρος του εξοπλιστικού πακέτου AMG Dynamic Plus.

Σε ό,τι αφορά την εμφάνιση, η GT S Roadster δεν διαφοροποιείται αισθητά από την υπόλοιπη γκάμα, αυξάνοντας απλώς το ποσοστό λεπτομερειών σε χρώμιο του αμαξώματος. Αντιστοίχως ισχύει και για το εσωτερικό όπου ξεχωρίζουν τα AMG σπορ καθίσματα τα οποία εφοδιάζονται ως standard με το σύστημα Airscarf.