Η Aston Martin έδωσε στη δημοσιότητα τα πρώτα σκίτσα του μοντέλου που από το 2021, θα σηματοδοτήσει την επιστροφή της Lagonda ως μιας υπερπολυτελούς όσο και εκκεντρικής φίρμας υπό τη σκέπη των Βρετανών.

Σύμφωνα με τις συστάσεις το μοντέλο που θα αναλάβει να σηκώσει το βάρος της επιστροφής θα είναι ένα αμιγώς ηλεκτροκίνητο SUV το οποίο, όπως αφήνουν να εννοηθεί τα πρώτα σκίτσα θα αποτελέσει σχεδιαστική μετεξέλιξη του επιβλητικού όσο και εντυπωσιακού Vision Concept που οι Βρετανοί παρουσίασαν στην έκθεση της Γενεύης τον περασμένο Μάρτιο.

Αν και επί του παρόντος η βρετανική φίρμα δεν δίνει περαιτέρω λεπτομέρειες για το νέο SUV, φροντίζει δια στόματος του επικεφαλής της Aston Martin, Andy Palmer την ιδιαίτερη έμφαση που θα δοθεί σε όρους design.

«Με την αναβίωση ενός εκ των πλέον εμβληματικών ονομάτων της αυτοκινητοβιομηχανίας δημιουργήσαμε μια μοναδική ευκαιρία που μας επέτρεψε να αφήσουμε κατά μέρος τα συνήθη πρότυπα του 20ού αιώνα, σχεδιάζοντας τετράτροχα που να ταιριάζουν στις ανάγκες και επιθυμίες του 21ου αιώνα» δήλωσε χαρακτηριστικά ο ίδιος, προδιαγράφοντας μια εκκεντρική κατεύθυνση στην νέα εποχή της Lagonda.

«Τo νέο SUV θα είναι το πρώτο ενός νέου είδους και θα προσφέρει ευρυχωρία, υψηλές επιδόσεις σε απόλυτες τιμές αλλά και σε επίπεδο τετρακίνησης, αποτελώντας έναν ακαταμάχητο συνδυασμό τεχνολογίας, πολυτέλειας και στυλ» πρόσθεσε ο ίδιος.

Στο ίδιο μήκος κύματος, ο επικεφαλής σχεδιασμού της Aston Martin, Marek Reichman, ανέφερε ότι η έκδοση παραγωγής θα διατηρήσει την τόλμη του Vision Concept τονίζοντας ότι «η Lagonda είναι μια πολυτελής φίρμα με άρρηκτους όμως δεσμούς με την τεχνολογική υπεροχή. Δεν θα μπορεί να συγκριθεί με κανένα άλλο SUV σε όρους οδικής συμπεριφοράς, στοιχείο που θα αντικατοπτρίζεται και στον σχεδιασμό του ο οποίος παράλληλα θα αποτελέσει οδηγό για ένα μέλλον όπου θα έχουν πάντα θέση υψηλού κύρους τετράτροχα».

Για την ιστορία αξίζει να σημειωθεί, ότι η κατασκευή οχημάτων από την Lagonda σταμάτησε το 1989 με τη διακοπή της παραγωγής του Lagonda sedan. Έκτοτε η Lagonda έχει επιδείξει έντονη δραστηριότητα σε επίπεδο πρωτοτύπων χωρίς όμως ποτέ να φτάσουν στην παραγωγή με μόνη εξαίρεση το τετράθυρο Taraf με τις χειροποίητες προδιαγραφές και την τιμή του ενός εκατομμυρίου δολαρίων το οποίο διατέθηκε από την Aston Martin σε εξαιρετικά περιορισμένο αριθμό και αποκλειστικά σε αγορές της Μέσης Ανατολής.