Το Levante δεν υπήρξε αυτό που θα αποκαλούσε κανείς επιτυχία για μια εταιρεία με την παράδοση της Maserati με δεδομένο και ότι η ιταλική φίρμα έχει ήδη διακόψει την παραγωγή του δις από το 2016 οπότε και ξεκίνησε προκειμένου να την προσαρμόσει στην ζήτηση.

Το αποτέλεσμα των συνεχών αναπροσαρμογών ήταν η περιστολή της παραγωγής κατά 59% σε σχέση με τις αρχικές προβλέψεις, ενώ σημειώνεται ότι κατά τη διάρκεια του 2017 η ιταλική φίρμα διέθεσε μόλις 5.845 Levante.

Η ισχνή αποδοχή του Levante δεν θα μπορούσε να περάσει ασχολίαστη από τον ισχυρό άνδρα της FCA, Sergio Marchionne o οποίος σε δηλώσεις του σε αμερικανικό περιοδικό, απέδωσε τις χαμηλές επιδόσεις «στην κακή υλοποίηση της προώθησής του, εξαρχής από το λανσάρισμα» όπως χαρακτηριστικά ανέφερε συμπληρώνοντας ότι: «πραγματικά ο τρόπος που το λανσάραμε ήταν άθλιος».

Αξίζει να σημειωθεί ότι το ιταλικό SUV ήταν εξάλλου και ο λόγος, που τον Φεβρουάριο του 2018, ο μέχρι τότε επικεφαλής των Alfa Romeo και Maserati, Reid Bigland, αντικαταστάθηκε από τον Tim Κuniski.

Σε κάθε περίπτωση, ο Sergio Marchionne, ευελπιστεί ότι η παρουσίαση της υψηλότερων επιδόσεων έκδοσης Levante Trofeo η οποία επωφελείται από τον V8 κινητήρα 590 ίππων της Ferrari, στην πρόσφατη έκθεση της Νέας Υόρκης θα λειτουργήσει ως επανεκκίνηση για το ιταλικό SUV τονώνοντας τις πωλήσεις του.