O ιταλικός οίκος και προσεχώς niche αυτοκινητοβιομηχανία σύμφωνα με τα πρόσφατα σχέδια της ινδικής Mahindra όπου και ανήκει, περνά, θα έλεγε κανείς, μια περίοδο υπερδραστηριότητας καθώς εκτός από την εκπλήρωση των παραπάνω πλάνων, εξακολουθεί να παραδίδει καλοσχεδιασμένα πρωτότυπα μοντέλα.

Έτσι, εκτός από το τετράθυρο H500, ο ιταλικός οίκος αποκάλυψε υπό τους προβολείς της έκθεσης του Πεκίνου, ένα ακόμα πρωτότυπο όσο και ηλεκτροκίνητο μοντέλο το οποίο ανήκει στη δημοφιλή κατηγορία των SUV και εξελίχθηκε σε συνεργασία με την κινεζική Hybrid Kinetic Group με έδρα το Χονγκ Κονγκ.

Το K350, όπως ονομάζεται, δείχνει να υιοθετεί την ίδια κομψή αισθητική γραμμή με το H500 προσαρμόζοντας τη βέβαια στα χαρακτηριστικά της περιπετειώδους κατηγορίας όπου ανήκει.

Πέρα ωστόσο από το τυπικό παράστημα ενός SUV, την αυξημένη απόσταση από το έδαφος και τα προστατευτικά περιμετρικά και κάτω από το αμάξωμα, τον αισθητικό τόνο στο K350 δείχνει να δίνει η coupe λογικής οροφή που σε συνδυασμό με την απουσία της μεσαίας κολώνας, του αντισυμβατικού σχεδιασμού της τρίτης και σε συνάρτηση με στοιχεία όπως τα φωτιστικά σώματα και η διχρωμία, του προσδίδουν μια ιδιαιτέρως κομψή υπόσταση.

Αντιστοίχως επιβλητικά κομψή όσο και τεχνολογικά ενσυνείδητη είναι και η εικόνα του εσωτερικού όπου κυριαρχούν τα σχεδόν αιωρούμενα καθίσματα μοναδικό σημείο επαφής των οποίων δείχνει να αποτελεί το «τούνελ μετάδοσης», δίνοντας έτσι μια διαφορετική αίσθηση που συντείνει στην ευρυχωρία.

Κυρίαρχο επίσης στοιχείο αποτελούν οι οθόνες οι οποίες καταλαμβάνουν όλη την έκταση του ταμπλό, την κεντρική κονσόλα αλλά και την προέκτασή της στο πίσω κάθισμα.

Όπως και στην περίπτωση του H500, το κινητήριο σύνολο του K350 αποτελείται από ένα σετ ηλεκτροκινητήρων οι οποίοι του εξασφαλίζουν συνδυαστική ισχύ 403 ίππων. Η μέγιστη ταχύτητα διαμορφώνεται σε 250 χλμ./ώρα ενώ η επιτάχυνση από 0-100 χλμ./ώρα απαιτεί 4,7 δευτερόλεπτα.