Έχοντας προσφάτως στο ενεργητικό της ένα νέο ρεκόρ γύρου στη βελγική πίστα του Spa-Francorchamps χάρη σε μια αναβαθμισμένη εκδοχή του αγωνιστικού πρωτοτύπου 919 Hybrid Evo, η Porsche αφήνει να εννοηθεί, μέσω ενός teaser video που έδωσε στη δημοσιότητα, ότι σκοπεύει να δοκιμάσει την τύχη της στην κατάρριψη του ρεκόρ γύρου στο Nurburgring το οποίο «ανήκει» στη γερμανική φίρμα από το 1983.

Αν και επί του παρόντος η γερμανική φίρμα, δεν δίνει περαιτέρω διευκρινίσεις για το νέο της εγχείρημα, όπως έχει ήδη ανακοινωθεί η 919 Hybrid Evo θα βρεθεί στο Nordschleife στις 12 Μαΐου με αφορμή τα «προεόρτια» του 24ωρου αγώνα αντοχής.

Για την ιστορία, αξίζει να σημειωθεί ότι η Porsche διατηρεί το ρεκόρ γύρου στο Nordschleife από το 1983 όταν ο Stefan Bellof με την Porsche 956 σημείωσε χρόνο 6:11:13 στις κατατακτήριες δοκιμές για τον αγώνα 1.000 χλμ. στο Nurburgring.

Για λόγους σύγκρισης, αξίζει να σημειωθεί ότι η τελευταία εκδοχή της 911 GT2 RS η οποία θεωρείται το ταχύτερο, road-legal αυτοκίνητο του “Ring” έχει καταγράψει χρόνο 6:47:25.

Σε ό,τι αφορά την 919 Hybrid Evo η οποία, όπως όλα δείχνουν, θα επιχειρήσει να καταρρίψει το αειθαλές ρεκόρ, αξίζει να σημειωθεί ότι πρόκειται για αναβαθμισμένη και τροποποιημένη εκδοχή σε σχέση με αυτή που αναδείχθηκε νικήτρια στο πρωτάθλημα αντοχής.

Για την ακρίβεια η Porsche απάλλαξε το αγωνιστικό πρωτότυπο από τους περιορισμούς, το βάρος του εξοπλισμού και τις προδιαγραφές που προϋπέθετε η συμμετοχή της στο παγκόσμιο πρωτάθλημα αντοχής της FIA.

Έτσι, πλην της αεροδυναμικής αναβάθμισης η οποία έχει αυξήσει την αποδοτικότητά της ως προς αυτόν τον τομέα κατά 66%, η κάθετη δύναμη που παράγεται από τον ανασχεδιασμό της πίσω αεροτομής και του υδραυλικά ελεγχόμενου DRS έχει συμβάλλει στην αύξηση της κάθετης δύναμης κατά 53%.

Παράλληλα, στοιχεία, όπως οι υαλοκαθαριστήρες, ο κλιματισμός, ο πνευματικός γρύλος καθώς και ορισμένα ηλεκτρονικά συστήματα που είχαν να κάνουν με τη συμμετοχή της στο πρωτάθλημα αντοχής, έχουν αφαιρεθεί, περιορίζοντας το βάρος της κατά 39 κιλά στα 849.

Στα σπλάχνα της, βρίσκεται ένα μηχανικό σύνολο με απόδοση πολύ μεγαλύτερη από αυτή που θα επέτρεπαν οι προδιαγραφές της FΙΑ το οποίο αξιοποιεί ένα turbo δίλιτρο V4 ισχύος 710 ίππων ο οποίος συνεργάζεται με δύο συστήματα ανάκτησης ενέργειας που με τη σειρά τους «προσθέτουν» στο σύνολο ακόμα 434 ίππους.