Προσφάτως η νέα ιδιοκτησία του Pininfarina, ινδική Mahindra ανακοίνωσε την μετατροπή του ιταλικού οίκου σε niche αυτοκινητοβιομηχανία, ένα σχέδιο που θα αποδώσει τους πρώτους τετράτροχους καρπούς το 2020 οπότε και αναμένεται να λανσαριστεί το πρώτο μοντέλο σχεδιασμένο και κατασκευασμένο εξολοκλήρου από τους Ιταλούς.

Αν και το παραπάνω σχέδιο ανακοινώθηκε μόλις την προηγούμενη εβδομάδα, ο Pininfarina έδωσε μέσω δύο σκίτσων το πρώτο δείγμα γραφής του ανωτέρω αμιγώς ηλεκτρικού υπεραυτοκινήτου το οποίο θα αναλάβει από το 2020 να δώσει το στίγμα της νέας εποχής του ιταλικού οίκου.

Παρόλο που δεν θα μπορούσε κανείς να χαρακτηρίσει τα σκίτσα ιδιαιτέρως διαφωτιστικά, αξίζει να σημειωθεί ότι στη διαδικασία εξέλιξης του ηλεκτρικού υπεραυτοκινήτου θα συμβάλλει η Rimac η οποία ειδικεύεται στο είδος όπως άλλωστε κατέστησε προφανές η πρόσφατη πρεμιέρα του C_Two των 1.888 ίππων και των 650 χλμ. ηλεκτρικής αυτονομίας.

Ανάλογες, αναμένεται να είναι προδιαγραφές και του ακόμα ανώνυμου υπεραυτοκινήτου του Pininfarina, καθώς σύμφωνα με τις πρώτες πληροφορίες θα εξοπλίζεται με ένα κουαρτέτο ηλεκτρικών μοτέρ, ένα για κάθε τροχό, το οποίο θα του εξασφαλίζει ισχύ που θα προσεγγίζει τους 2.000 ίππους αλλά και κίνηση στους τέσσερις τροχούς.

Αξίζει να σημειωθεί ότι το βάρος του αυτοκινήτου δεν θα ξεπεράσει τους 2,0 τόνους κάτι που συνδυαστικά και με την ισχύ θα του εξασφαλίσει την «απόλυτη» αναλογία κιλών/ίππων.

Εξάλλου, ένα από τα λίγα στοιχεία που έχουν κοινοποιηθεί επισήμως για το ηλεκτρικό υπεραυτοκίνητο είναι η δυνατότητα επιτάχυνσής του από 0-100 χλμ./ώρα σε χρόνο μικρότερο από 2,0 δευτερόλεπτα. Παράλληλα, σύμφωνα με τις συστάσεις το ηλεκτρικό supercar αναμένεται να έχει μέγιστη ταχύτητα 400 χλμ./ώρα.

Τις προδιαγραφές του θα συμπληρώσουν μπαταρίες ιόντων λιθίου τοποθετημένες στο κεντρικό τούνελ οι οποίες αναμένεται να του εξασφαλίζουν αυτονομία 500 χλμ.

Σε ό,τι αφορά το τίμημα, θα είναι εξίσου υψηλό με τις προδιαγραφές του καθώς σύμφωνα με τις πρώτες συστάσεις θα φτάσει τα 2,0 εκατομμύρια ευρώ.