Το κίνημα της μόδας που θέλει τα trend των προηγούμενων δεκαετιών να παλεύουν για μια θέση στη σύγχρονη γυναικεία εμφάνιση συνεχίζεται. Αυτή τη φορά μπαίνουν στη μάχη τα ημικαπέλα,  που φορούσαν μικροί και μεγάλοι τη δεκαετία 90. Το αξεσουάρ που δεν αποχωρίζονται ποτέ διάσημες παίκτριες του τένις, όπως η Σερένα Ουίλιαμς και η Άννα Κουρνίκοβα, γίνεται το αξεσουάρ που αξιοποίησαν διάσημοι σχεδιαστές στην παρουσίαση τόσο των ανοιξιάτικων συλλογών, όσο και των φθινοπωρινών για το 2018.

Μια εκδοχή του ημιτελούς καπέλου θέλησε να λανσάρει ο οίκος του Κριστιάν Ντιόρ. Το μαύρο λάστιχο που αγκαλιάζει την περίμετρο του κεφαλιού και φέρει πάνω την επωνυμία του μεγάλου brand συνδυάζεται με μια πλαστική, διαφανής, πορτοκαλί κάλυψη πάνω από την περιοχή των ματιών, συνθέτοντας ένα από τα ανοιξιάτικα αξεσουάρ που είδαμε στη φετινή ανοιξιάτικη πασαρέλα με τις δημιουργίες του.

Στο πλευρό του Dior, τάχθηκε και ο Tommy Hilfiger, ο οποίος υιοθέτησε στην ανοιξιάτικη κολεξιόν μια αγωνιστική διάθεση με ρούχα και αξεσουάρ που θύμιζαν κούρσα της Formula1. Τετραγωνισμένο ασπρόμαυρο λάστιχο και κόκκινο πλαστικό κάλυμμα με την υπογραφή «TOMMY» φόρεσαν τα μοντέλα και περπάτησαν στην πασαρέλα με δυναμική, μαχητική διάθεση.

Προτρέχοντας στο μέλλον και συγκεκριμένα στο φθινόπωρο του 2018, ο οίκος Burberry προσπάθησε να προλάβει τις τάσεις του φθινοπώρου, αξιοποιώντας το κλασσικό μοτίβο του οίκου με τις καθιερωμένες γραμμές, πάνω στα καπέλα των 90s. Σχεδίασε λοιπόν στο μήκος του λάστιχου το μοτίβο και διατήρησε απλή τη γραμμή του πλαστικού καλύμματος, χρησιμοποιώντας διαφάνεια.

Μπορεί να μη μετρούν πολλούς θαυμαστές, αλλά τα visor σίγουρα μπήκαν στην καρδιά των διάσημων σχεδιαστών που θέλησαν να εκδηλώσουν την αδυναμία τους στο κομμάτι γεμίζοντας τις πασαρέλες με αυτό.