Τι βλέπουν τα παιδιά στην τηλεόραση
Από την «Patty» και το «Survivor» ως το «Στο παρά 5»και τον «Σφουγγαράκη»
Spotlight
-
«Είχαν καταλάβει ότι είμαι ξύπνια αλλά...» - Ανατριχιαστική η κατάθεση της 12χρονης από τη Χαλκίδα
-
«Βόμβα» NYT: Οι ΗΠΑ δεν διαβίβασαν στη Ρωσία όλα τα στοιχεία για την τρομοκρατική επίθεση
-
Καρέ καρέ η δράση της 27χρονης που έκλεβε πορτοφόλια στο λεωφορείο - Πώς εγκλωβίστηκε από τον οδηγό
-
Κάτω από την βάση η Ελλάδα στην ποιότητα ζωής
Την ίδια βαρύτητα που μπορεί να έχουν οι δημοσκοπήσεις για τα επιτελεία των κομμάτων έχουν και τα στοιχεία της Nielsen για τους τηλεοπτικούς σταθμούς και τους παράγοντες της διαφημιστικής αγοράς, καθώς είναι αυτά, ας μη γελιόμαστε, που καθορίζουν το μέλλον ενός προγράμματος. Οι συζητήσεις όμως συνήθως μένουν στην ανάλυση των δεδομένων που αφορούν το λεγόμενο «δυναμικό κοινό» 18-54, το οποίο πρόσφατα αντικατέστησε το 15-44. Τη δική τους θέση στους πίνακες της Nielsen όμως έχουν και τα παιδιά ηλικίας 4-14 ετών, οι επιλογές των οποίων είναι ποικίλες και άκρως ενδιαφέρουσες. Παιδικές σειρές και ταινίες, σίριαλ και ριάλιτι συμπληρώνουν τη δεκάδα με τα δημοφιλέστερα προγράμματα που παρακολούθησαν οι μικροί τηλεθεατές το διάστημα 1.9.2010 – 28.3.2018, με σίγουρο νικητή τον τηλεοπτικό σταθμό Mega, αφού έξι στα δέκα προγράμματα είναι δικά του.
Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις