Η Rolls-Royce δεν έχει πει ακόμα το «ναι» στην εξέλιξη μιας αμιγώς ηλεκτροκίνητης πρότασης με δεδομένο ότι προς το παρόν η εξέλιξη της συγκεκριμένης τεχνολογίας και ειδικά των μπαταριών δεν ικανοποιεί τις υψηλές προδιαγραφές στις οποίες οφείλουν να υπακούουν τα μοντέλα της βρετανικής φίρμας.

Ωστόσο, σύμφωνα με πρόσφατες δηλώσεις στελέχους του ομίλου BMW όπου και ανήκει η βρετανική φίρμα, η έλευση μιας αμιγώς ηλεκτροκίνητης Rolls-Royce είναι πλέον πιο πιθανή αλλά και πιο κοντά από ποτέ, κυρίως λόγω των εξελίξεων στην μεγαλύτερη αγορά του πλανήτη, Κίνα η οποία πριμοδοτεί με κάθε τρόπο την ηλεκτροκίνηση.

«Στο τέλος της ημέρας, θεωρούμε, ότι η Rolls-Royce δεν θα έπρεπε να λείψει από την κατηγορία των ηλεκτροκίνητων αν υπάρχει η ανάλογη ζήτηση από συγκεκριμένες αγορές, όπως για παράδειγμα από την Κίνα. Αναλύοντας τις ιδιαιτερότητες της συγκεκριμένης αγοράς, αντιλαμβάνεται κανείς ότι αν θέλει να είναι παρών, πρέπει να σκεφτεί την ηλεκτροκίνηση για όλες τις φίρμες που διαθέτει», ανέφερε χαρακτηριστικά ο Stefan Juraschek, επικεφαλής του τμήματος εξέλιξης ηλεκτροκινητήρων του ομίλου BMW.

Σε κάθε περίπτωση, όπως ανέφερε ο ίδιος η τελική απόφαση για μια αμιγώς ηλεκτροκίνητη Rolls-Royce δεν έχει ακόμα ληφθεί. Και μάλλον θα πάρει κάποια χρόνια ακόμα μέχρι να ληφθεί καθώς όπως είχε επισημάνει ο product manager της Phantom, Christian Wettach η υφιστάμενη τεχνολογία μπαταριών θα εξασφάλιζε αυτονομία μόλις 200 χλμ. στην ναυαρχίδα της βρετανικής φίρμας.

Εξ ου και όπως είχε υπογραμμίσει ο ίδιος, μια ηλεκτροκίνητη Rolls-Royce δεν αποτελεί βιώσιμο project μέχρι η τεχνολογία των μπαταριών να μπορεί να της εξασφαλίσει ηλεκτρική αυτονομία τουλάχιστον 483 χλμ.

Όπως και να έχει με δεδομένη τις συνθήκες στην κινεζική αγορά αλλά και την ταχεία εξέλιξη της τεχνολογίας μπαταριών ένα ηλεκτροκίνητο μοντέλο από μέρους της Rolls-Royce, θα πρέπει να θεωρείται δεδομένο σε πλήρη αντίθεση με ένα υβριδικό καθώς όπως είχε πει ο επικεφαλής της φίρμας, Torsten Muller Otvos, «δεν υπάρχει κανένα τέτοιο ενδιαφέρον από τους πελάτες μας».