Σάββατο 27 Απριλίου 2024
weather-icon 21o
VW Touareg 2019: Επίδειξη τεχνολογικής ισχύος

VW Touareg 2019: Επίδειξη τεχνολογικής ισχύος

Το Touareg υποδέχεται την νέα, τρίτη γενιά του η οποία υπόσχεται περισσότερη πρακτικότητα και ευρυχωρία από ποτέ, μεγαλύτερη ισχύ αλλά και μια σειρά προηγμένων εφαρμογών που, σύμφωνα με τις επίσημες συστάσεις, το καθιστούν το πιο προηγμένο τεχνολογικά μοντέλο της γερμανικής φίρμας.


Η γερμανική φίρμα αποκάλυψε τη νέα γενιά του VW Touareg η οποία πραγματοποιήσει την πρώτη της δημόσια εμφάνιση στην έκθεση του Πεκίνου με την προοπτική να διατεθεί στην Ευρώπη από το β΄εξάμηνο του 2018.

Έχοντας ως αφετηρία την ίδια ευέλικτη αρχιτεκτονική με τα Audi Q7, Porsche Cayenne αλλά και Lamborghini Urus, το νέο VW Touareg, έχει αυξήσει σημαντικά και προς πάσα κατεύθυνση τις διαστάσεις του προς όφελος της ευρυχωρίας και της πρακτικότητας.

Έτσι, με εξαίρεση το ύψος το οποίο περιορίζεται οριακά κατά 7,0 χιλιοστά, το VW Touareg έχει κατά 7,7 εκ. μεγαλύτερο μήκος φτάνοντας τα 4,87 μέτρα, και κατά 4,4 εκατοστά μεγαλύτερο πλάτος το οποίο διαμορφώνεται σε 1,7 μέτρα.

Ενδεικτικό των βελτιώσεων που προκύπτουν συνδυαστικά από την αύξηση των διαστάσεων αλλά και την «αποδοτικότητα» της νέα πλατφόρμας είναι ότι ο όγκος του χώρου αποσκευών έχει αυξηθεί από τα 697 λίτρα στην μέχρι σήμερα γνωστή εκδοχή του σε 810 λίτρα.

Επιπλέον, ως απόρροια της χρήσης της νέας αρχιτεκτονικής MLB EVO και της εκτεταμένης χρήσης αλουμινίου, παρά τον αυξημένο όγκο του, το Touareg έχει περιορίσει το βάρος του κατά συνολικά 106 κιλά.

Σε ό,τι αφορά τη σχεδίαση, αν και η VW φαίνεται να ακολουθεί την συνήθη της εξελικτική λογική σε επίπεδο αισθητικής το Touareg, αποκτά ένα πιο επιβλητικό χαρακτήρα χάρη σε ορισμένες σχεδιαστικές επιλογές.

Τυπικό παράδειγμα αποτελεί η όψη του η οποία θυμίζει το VW Arteon και όπου γρίλια και φωτιστικά σώματα δίνουν την εντύπωση ενός ενιαίου συνόλου και σε συνάρτηση με τις ευμεγέθεις εισαγωγές αέρα, προσδίδουν στο κορυφαίο SUV της VW μια πιο «ηχηρή» παρουσία.

Επίσης αξίζει να σημειωθεί ότι τα φωτιστικά σώματα αποτελούνται από 128 LED έκαστο στοιχείο που σύμφωνα με τις επίσημες συστάσεις της VW «μπορούν να κάνουν την νύχτα μέρα» ενώ μπορούν να ενεργοποιηθούν ανεξάρτητα το ένα από το άλλο.

Τεχνολογίας LED είναι και τα πίσω φωτιστικά σώματα ενώ ανάμεσά του δεσπόζει πλέον το όνομα του μοντέλου. Σε ό,τι αφορά τις υπόλοιπες λεπτομέρειες της εξωτερικής του εμφάνισης το Touareg χαρακτηρίζεται από τις καθαρές γεωμετρικές γραμμές του οι οποίες διέπουν κάθε πτύχωση του αμαξώματος συντείνοντας σε μια επιβλητική παρουσία ενώ προς την ίδια κατεύθυνση, η VW έχει επιλέξει να αυξήσει τη διάσταση των τροχών που ξεκινούν πλέον από τις 18 και φτάνουν έως τις 21 ίντσες.

Περνώντας στο εσωτερικό, οι αλλαγές είναι κάτι παραπάνω από ριζικές με προεξάρχουσα την παρουσία του πλήρως ψηφιακού πίνακα οργάνων των 12 ιντσών και την ακόμα μεγαλύτερη (15 ιντσών) οθόνη αφής που φιλοξενεί τις λειτουργίες του infotainment μειώνοντας στο ελάχιστο τους φυσικούς διακόπτες και η οποία, σημειωτέον, εμφανίζεται για πρώτη φορά στο Touareg.

Αντίστοιχος της τεχνολογικά ενσυνείδητης εικόνας του εσωτερικού είναι και ο εξοπλισμός του Touareg το οποίο βρίθει έξυπνων συστημάτων και στοιχείων που αποσκοπούν να ωθήσουν το γερμανικό SUV ένα σκαλί ψηλότερα και να φέρουν σε δύσκολη θέση ακόμα και τους premium ανταγωνιστές του, αξιώνοντας μέρος του μεριδίου αγοράς τους.

Έτσι, το Touareg διαθέτει στις επιλογές εξοπλισμού πολλά στοιχεία που παραπέμπουν στην premium κατηγορία στα οποία συγκαταλέγονται μεταξύ άλλων από σύστημα τετραδιεύθυνσης, σύστημα νυχτερινής όρασης και αερανάρτηση με ηλεκτρονικά ελεγχόμενα αμορτισέρ στους τέσσερις τροχούς έως τετραζωνικό κλιματισμό, θερμαινόμενα/ψυχόμενα καθίσματα με λειτουργία μασάζ, ηχοσύστημα Dynaudio 730 Watt με 14 ηχεία καθώς και την μεγαλύτερη πανοραμική οροφή της γερμανικής φίρμας.

Σε ό,τι αφορά τους κινητήρες, αρχικά στην Ευρώπη το Touareg θα είναι διαθέσιμο με δύο V6 πετρελαιοκινητήρες 3,0 λίτρων ισχύος 231 και 286 ίππων καθώς V6 βενζινοκινητήρα με 340 ίππους. Σε δεύτερο χρόνο αναμένεται να προστεθεί στην γκάμα και ένας V8 πετρελαιοκινητήρας ο οποίος θα προσφέρει 421 ίππους ενώ τις επιλογές του γερμανικού SUV θα συμπληρώσει ένα plug-in υβριδικό σύνολο με απόδοση 367 ίππους.

auto.in.gr

Sports in

Σπανούλης: H ζημιά από έναν πρώην συμπαίκτη του (vid)

Ο Σπανούλης ήταν αδύνατο να του βάλει φρένο και ο Σερμαντίνι με αυτό το περίεργο στυλ έφτασε τους 21 πόντους, έχοντας 7/8 δίποντα.

Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

in.gr | Ταυτότητα

Διαχειριστής - Διευθυντής: Λευτέρης Θ. Χαραλαμπόπουλος

Διευθύντρια Σύνταξης: Αργυρώ Τσατσούλη

Ιδιοκτησία - Δικαιούχος domain name: ΑΛΤΕΡ ΕΓΚΟ ΜΜΕ Α.Ε.

Νόμιμος Εκπρόσωπος: Ιωάννης Βρέντζος

Έδρα - Γραφεία: Λεωφόρος Συγγρού αρ 340, Καλλιθέα, ΤΚ 17673

ΑΦΜ: 800745939, ΔΟΥ: ΦΑΕ ΠΕΙΡΑΙΑ

Ηλεκτρονική διεύθυνση Επικοινωνίας: in@alteregomedia.org, Τηλ. Επικοινωνίας: 2107547007

ΜΗΤ Αριθμός Πιστοποίησης Μ.Η.Τ.232442

Σάββατο 27 Απριλίου 2024