Στην Κίνα η εξέλιξη και η παραγωγή του πρώτου ηλεκτρικού ΜΙΝΙ
Tην Κίνα επέλεξε ο όμιλος BMW για την κατασκευή του πρώτου ηλεκτρικού ΜΙΝΙ, το οποίο, όπως όλα δείχνουν, θα αποτελέσει το πρώτο μοντέλο της βρετανικής φίρμας που θα κατασκευάζεται εκτός ευρωπαϊκών συνόρων.
Spotlight
-
Πάρκαρε παράνομα και ζήτησε κατανόηση λόγω… γενεθλίων – Η απάντηση της τροχαίας
-
Πώς θα κινηθούν τα ΜΜΜ την Πρωτομαγιά
-
Οργή μετά την ανατροπή της καταδίκης του Γουαϊνστάιν - «Έτσι είναι να είσαι γυναίκα στην Αμερική...»
-
«Pink Panthers»: Συνελήφθησαν μέλη της εγκληματικής οργάνωσης – Βίντεο ντοκουμέντο από τα ριφιφί σε κοσμηματοπωλεία
Σε κινεζικό έδαφος θα πραγματοποιηθεί η εξέλιξη αλλά και η παραγωγή του πρώτου ευρείας παραγωγής ηλεκτρικού ΜΙΝΙ, σύμφωνα με δηλώσεις του Peter Schwarzenbauer, μέλους του Δ.Σ. του ομίλου BMW και επικεφαλής της βρετανικής φίρμας.
Επί του παρόντος δεν είναι γνωστή, η τοποθεσία όπου θα φιλοξενηθεί η κατασκευή του ηλεκτρικού ΜΙΝΙ, ωστόσο δεδομένο θα πρέπει να θεωρείται ότι θα αξιοποιηθεί η πρόσφατη συμφωνία του ομίλου BMW με την κινεζική Great Wall.
Αν το σχέδιο της κοινοπραξίας ευοδωθεί, η MINI θα αποτελέσει τον πρώτο «ξένο» εταίρο της Great Wall σε επίπεδο παραγωγής ενώ o όμιλος BMW θα αποκτήσει το πρώτο του εργοστάσιο MINI εκτός ευρωπαϊκών συνόρων.
Επίσης, όπως διευκρίνισε ο Peter Schwarzenbauer το κινεζικής παραγωγής ηλεκτρικό ΜΙΝΙ δεν θα περιοριστεί αποκλειστικά στην τοπική αγορά της Κίνας καθώς αναμένεται να εξαχθεί.
Σε ό,τι αφορά τους λόγους της απόφασης του ομίλου BMW να μετακινήσει την παραγωγή του πρώτου ηλεκτρικού μοντέλου της ΜΙΝΙ στην Κίνα, αποδίδονται στην αλλαγή της τοπικής νομοθεσίας, σύμφωνα με την οποία, τα ηλεκτρικά μοντέλα που διατίθενται στην κινεζική αγορά μπορούν να επωφεληθούν από τις κρατικές επιδοτήσεις που ευνοούν την αγορά ηλεκτροκίνητων μόνο εφόσον ένα μέρος των εξαρτημάτων τους κατασκευάζονται εκεί.
Ενδεικτικό ως προς αυτό, είναι το παράδειγμα του BMW i3 το οποίο στην κινεζική αγορά δεν επωφελείται από την κρατική επιδότηση που συνοδεύει τα ηλεκτρικά μοντέλα καθώς είναι εξολοκλήρου κατασκευασμένο στη Γερμανία και δεν διαθέτει εξαρτήματα και μέρη με κινεζική προέλευση.
auto.in.gr
Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις