Ένα τετράτροχο συνυφασμένο με την ιστορία της Βρετανίας και της γηραιάς ηπείρου γενικότερα, αλλά και μοναδικό εναπομείναν δείγμα του είδους του, θα δημοπρατηθεί και μάλιστα για δεύτερη φορά σε διάστημα λιγότερο από πέντε χρόνια, στο πλαίσιο του London Classic Car Show το οποίο πραγματοποιείται μεταξύ 15-18 Φεβρουαρίου.

O λόγος για την Daimler DB18 Drophead Coupe με αριθμό πλαισίου 49531 η οποία εκτός απο την πατίνα του χρόνου στις καλοσχηματισμένες προπολεμικές επιφάνειες της έχει να επιδείξει στη λίστα με τους ιδιοκτήτες της τον Winston Churchill.

Για την ακρίβεια, o βρετανός ηγέτης, αξιοποίησε την DB18 Drophead Coupe κατά την περίοδο 1944-1949, ενώ συνήθιζε να εκφωνεί τις διάσημες ομιλίες του ανά τη βρετανική επικράτεια, μέσα από το αυτοκίνητο με τη συνδρομή μιας μικροφωνικής εγκατάστασης τοποθετημένης στο καπό του.

Πλην της ιστορικής σημασίας του συγκεκριμένου αυτοκινήτου λόγω ιδιοκτήτη, αξίζει να σημειωθεί ότι η DB18 Drophead Coupe είναι και η μοναδική που έχει επιβιώσει από τα συνολικά οκτώ αντίτυπα που κατασκευάστηκαν από την Daimler η οποία ξεκίνησε την παραγωγή του το 1939, αρχικά, με την προοπτική να κατασκευάσει 23 μονάδες.

Εκτός από το ιστορικό παράδοξο της ιδιοκτησίας ενός γερμανικού αυτοκινήτου του 1939 από τον «Πατέρα της Νίκης», υπάρχει και ακόμα ένα που αφορά το συγκεκριμένο αυτοκίνητο: ο λόγος που η Daimler σταμάτησε την παραγωγή της DB18 Drophead Coupe στην μονάδα Νο 8 είναι ότι το εργοστάσιο της γερμανικής αυτοκινητοβιομηχανίας καταστράφηκε ολοσχερώς κατά τους βομβαρδισμούς της Στουτγκάρδης από τη Βρετανική Βασιλική Αεροπορία στις 25 Αυγούστου 1940, όταν, ως γνωστόν, πρωθυπουργός της Αγγλίας ήταν ο Winston Churchill.

Μαζί με το εργοστάσιο της Daimler καταστράφηκαν επίσης και οι πέντε από τις συνολικά οκτώ μονάδες της DB18 Drophead Coupe οι οποίες δεν είχαν διατεθεί στους ιδιοκτήτες τους.

Παρ΄όλα αυτά η ονομασία DB18 επέστρεψε μεταπολεμικά με την Daimler να επιλέγει να πραγματοποιήσει την πρεμιέρα του νέου μοντέλου της σειράς επίσης κατά ειρωνεία της τύχης στην έκθεση του Λονδίνου το 1948. Από το 1949 το μοντέλο μετονομάστηκε σε Daimler Consort.

Σε ό,τι αφορά το μοντέλο που θα δημοπρατηθεί εκ νέου, αξίζει να σημειωθεί ότι πρόκειται για μια προσεκτικά ανακατασκευασμένη εκδοχή που αναδεικνύει σε όλη της την αίγλη την ιστορία που την συνοδεύει.

auto.in.gr

Γράψτε το σχόλιο σας