Μέτρα για την αξιοπιστία αγροτικών προϊόντων στο εξωτερικό
Επιτακτική είναι η ανάγκη λήψης μέτρων για τον ανταγωνισμό των ελληνικών φρούτων και λαχανικών στο εξωτερικό τονίζουν οι Έλληνες εξαγωγείς. Έλληνες, Βούλγαροι και Ρουμάνοι έμποροι εξαπατούν τόσο αγρότες όσο και τις αρμόδιες Αρχές, παρακάμπτουν τη νομοθεσία και προωθούν στις βαλκανικές αγορές, αμφίβολης ποιότητας, ελληνικά προϊόντα.
Επιτακτική είναι η ανάγκη λήψης μέτρων για τον ανταγωνισμό των ελληνικών φρούτων και λαχανικών στο εξωτερικό τονίζουν οι Έλληνες εξαγωγείς. Έλληνες, Βούλγαροι και Ρουμάνοι έμποροι εξαπατούν τόσο αγρότες όσο και τις αρμόδιες Αρχές, παρακάμπτουν τη νομοθεσία και προωθούν στις βαλκανικές αγορές, αμφίβολης ποιότητας, ελληνικά προϊόντα.
«Επιτήδειοι, παρουσιάζονται στους αγρούς, προσφέρουν στους παραγωγούς υψηλότερες τιμές, και παίρνουν τα προϊόντα ατυποποίητα, χωρίς τιμολόγια. Η πρακτική αυτή έχει δύο θύματα, τους ίδιους τους αγρότες, το ελληνικό κράτος, αλλά και τα ελληνικά προϊόντα», αναφέρει στο «Βήμα» ο ειδικός σύμβουλος του Συνδέσμου Ελληνικών Επιχειρήσεων Εξαγωγής Διακίνησης Φρούτων Λαχανικών και Χυμών «Incofruit Hellas» κ. Γιώργος Πολυχρονάκης.
Σύμφωνα με τον ίδιο, κινδυνεύουν να χαθούν μερίδια αγοράς, με χαρακτηριστικό παράδειγμα τη Ρουμανία, σύμφωνα με τα όσα αναφέρει έκθεση του Εμπορικού Συμβούλου της ελληνικής πρεσβείας στο Βουκουρέστι, σχετικά με την εξέλιξη της αγοράς οπωροκηπευτικών στη Ρουμανία, η οποία αποτελεί κύριο προορισμό των προϊόντων της χώρας μας με περίπου 186.000 τόνους ετησίως.
Κι ενώ τα ελληνικά είχαν καλή φήμη και ήταν στις προτιμήσεις τους, σιγά σιγά χάνουν την εμπιστοσύνη των καταναλωτών σε αυτές τις αγορές καθώς «εμφανίζονται ελληνικά προϊόντα χαμηλής ποιότητας που προωθούν όλοι αυτοί οι απατεώνες. Πρέπει η Πολιτεία να εντείνει τους ελέγχους», υπογραμμίζει.
Επιβεβαίωση του προβληματισμού των Ελλήνων εξαγωγέων αποτελεί η έκθεση του Εμπορικού Συμβούλου της Πρεσβείας στο Βουκουρέστι, στην οποία αναφέρεται ότι λόγω και της σημαντικής βελτίωσης του βιοτικού επιπέδου του ρουμανικού λαού η αγορά έχει γίνει αρκετά ελκυστική και υφίσταται μία ολοένα αυξανόμενη «επίθεση» από ανταγωνιστές (Ισπανία, Ιταλία, Ισραήλ, Ν. Αφρική, Αίγυπτο, Τουρκία κλπ) παρά το γεγονός ότι ο Ρουμάνος καταναλωτής αναγνωρίζει και εμπιστεύεται – τουλάχιστον έως σήμερα – τα ελληνικά προϊόντα.
in.gr
- «Βυθισμένες σκηνές», η κακοκαιρία Byron πνίγει τη Γάζα – Νεκρός 21χρονος που ήταν υπό ισραηλινή κράτηση
- Ολυμπιακός – ΠΑΟΚ 20-4: Μια ακόμη άνετη νίκη για τους «ερυθρόλευκους»
- TCL Winter Wonderland: Όταν η μαγεία των Χριστουγέννων συνάντησε το Ολυμπιακό Πνεύμα στο Μιλάνο
- Η Μπαλάντα της Σεξουαλικής Εξάρτησης: Η ωμή, τρυφερή ματιά της Ναν Γκόλντιν ξαναζωντανεύει στο Λονδίνο
- Κατοικίδια: Η Κομισιόν ανοίγει φάκελο κατά της Ελλάδας για παράνομη διακίνηση ζώων συντροφιάς
- Νέος τραυματισμός στον Ολυμπιακό: Ένα μήνα εκτός δράσης ο Γουόρντ

