Με αφετηρία την έκθεση του Detroit, η γερμανική φίρμα επισημοποιεί τo λανσάρισμα μιας νέας σειράς μοντέλων δια χειρός Affalterbach, στα οποία κοινό παρονομαστή θα αποτελούν τα διακριτικά AMG 53 και η παρουσία ενός ήπιου υβριδικού συνόλου κάτω από το καπό τους.

Τις συστάσεις για την νέα υβριδική εποχή ανέλαβε να δώσει ο επικεφαλής της AMG, Tobias Moers ο οποίος ανέφερε ότι: «Με την νέα σειρά εκδόσεων 53 επεκτείνουμε το προϊοντικό μας portfolio κάνοντας παράλληλα το πρώτο βήμα προς ένα υβριδικό μέλλον το οποίο θα συνδυάζει τον σπορ σχεδιασμό, τις επιδόσεις και την αποδοτικότητα. Τη βάση για αυτή την νέα προσέγγιση, θα αποτελέσει ο συνδυασμός ενός εξακύλινδρου in-line κινητήρα με ηλεκτρικό υπερσυμπιεστή και σύστημα EQ Boost. Το αποτέλεσμα είναι η συνήθης απόκριση, τα δυναμικά οδηγικά χαρακτηριστικά και η επιθετικότερη σχεδίαση που είναι συνώνυμα της AMG τα οποία επεκτείνονται σε νέα ελκυστικά προϊόντα».

Προσπερνώντας τις επίσημες συστάσεις, η παραπάνω δήλωση μεταφράζεται σε νέες υβριδικές εκδόσεις των CLS, E-Class Coupe και Cabriolet με τα διακριτικά AMG 53 οι οποίες χάρη στο συνδυασμό του διπλά υπερτροφοδοτούμενου εξακύλινδρου κινητήρα των 3,0 λίτρων του ηλεκτρικού μηχανικού υπερσυμπιεστή, επωφελούνται από περισσότερη ισχύ η οποία διαμορφώνεται σε 435 ίππους και 520 Nm ροπής.

Παράλληλα, το σύστημα EQ Boost υπόσχεται να εξασφαλίσει επιπλέον ισχύ 22 ίππων και 250 Nm ροπής προκειμένου να καλύψει την υστέρηση του turbo ή, όταν απαιτείται από τις περιστάσεις, σε συνθήκες γρήγορης οδήγησης.

Σε απόλυτα μεγέθη, αυτό σημαίνει ότι η έκδοση CLS 53 4MATIC επιταχύνει από 0-100 χλμ./ώρα σε 4,5 δευτερόλεπτα ενώ η μέγιστη ταχύτητά της διαμορφώνεται σε 250 χλμ./ώρα. Αντιστοίχως η E 53 4MATIC Coupe επιταχύνει από 0-100 χλμ./ώρα σε 4,4 δευτερόλεπτα, εμφανίζοντας αντίστοιχη μέγιστη ταχύτητα. Στην περίπτωση της αντίστοιχης Cabriolet έκδοσης ο χρόνος επιτάχυνσης για το sprint από 0-100 χλμ./ώρα διαμορφώνεται σε 4,5 δευτερόλεπτα.

Παράλληλα με τις παραπάνω επιδόσεις, οι τρεις νέες εκδόσεις με τα διακριτικά του Affalterbach εξασφαλίζουν και ενισχυμένη αποδοτικότητα η οποία μεταφράζεται σε μέση κατανάλωση 8,4 λίτρων/100 χλμ. και εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα 200 γρ./χλμ. (8,5 λίτρα/100 χλμ. και 201 γρ./CO2 στην περίπτωση της E 53 4MATIC Cabriolet) με την συνδρομή του συστήματος start/stop το οποίο υπόσχεται σχεδόν «αδιόρατη» λειτουργία αλλά και της απεμπλοκής του κινητήρα σε συνθήκες όπου δεν απαιτείται η συνδρομή.

Εκτός από τις παραπάνω ιδιότητες, η τριπλέτα των υβριδικών AMG εκδόσεων συνδυάζεται ως standard με το εννέα σχέσεων κιβώτιο 9G Tronic και σύστημα τετρακίνησης ενώ διαθέτει όλες τις συνήθεις αναβαθμίσεις σχεδιαστικές και τεχνολογικές που έχουν συνδεθεί άρρηκτα με το Affalterbach.

auto.in.gr

Γράψτε το σχόλιό σας

Ακολουθήστε το στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στο