Στις online αγορές ποντάρουν οι επιχειρήσεις
Τους καταναλωτές έξω από τα φυσικά καταστήματα ευελπιστούν να βγάλουν τα επόμενα χρόνια οι λιανεμπορικές επιχειρήσεις, καθώς η ψηφιοποίηση και η διείσδυση της τεχνολογίας με νέες εφαρμογές αλλάζει τα δεδομένα της αγοράς και παρέχει νέες δυνατότητες.
Spotlight
- Η ιστορία της Γαλλίδας που έμαθε να πιλοτάρει ελικόπτερο για να βγάλει τον άντρα της από τη φυλακή
- 937 εθελοντές ένωσαν τις δυνάμεις τους για τη διάσωση άγριας ζωής μετά το ξέσπασμα της φωτιάς στην Αττική
- Ποια είναι η πραγματική κατάσταση στα Δημοτικά και Νηπιαγωγεία;
- Οι 3 «hot» δεξιότητες του μέλλοντος - Τι θα ζητά η αγορά εργασίας σε 5 χρόνια
Τους καταναλωτές έξω από τα φυσικά καταστήματα ευελπιστούν να βγάλουν τα επόμενα χρόνια οι λιανεμπορικές επιχειρήσεις, καθώς η ψηφιοποίηση και η διείσδυση της τεχνολογίας με νέες εφαρμογές αλλάζει τα δεδομένα της αγοράς και παρέχει νέες δυνατότητες.
Όπως αναφέρουν τα ΝΕΑ, ήδη το 2017 περίπου 3,5 εκατομμύρια Ελληνες επέλεξαν να πραγματοποιήσουν τις αγορές τους διαδικτυακά. Στη χώρα μας λειτουργούν πλέον 7.000 επιχειρήσεις με ψηφιακό κανάλι πωλήσεων, από το οποίο οι έλληνες καταναλωτές κάνουν το 75% των ηλεκτρονικών αγορών τους. Ομως στο σύνολο του τζίρου οι διαδικτυακές αγορές είναι χαμηλά.
Στην Ελλάδα, σύμφωνα με στοιχεία που προκύπτουν από την ετήσια έρευνα ηλεκτρονικού εμπορίου του Εργαστηρίου Ηλεκτρονικού Εμπορίου και Επιχειρείν (ELTRUN) του Οικονομικού Πανεπιστήμιου Αθηνών, ο τζίρος των ηλεκτρονικών αγορών προϊόντων και υπηρεσιών που έχει πραγματοποιηθεί φέτος εκτιμάται ότι θα κυμανθεί μεταξύ 4,5 και 5 δισεκατομμυρίων ευρώ, όταν το 2016 ήταν 4 δισ. ευρώ.
Δύο στους δέκα άρχισαν τις διαδικτυακές αγορές τους το 2017, γεγονός το οποίο σχετίζεται με την αυξητική τάση που ξεκίνησε με την επιβολή capital controls, αλλά και τη μεγάλη πλέον γκάμα και ελληνικών ηλεκτρονικών καταστημάτων.
Ενας δεύτερος λόγος είναι η αύξηση των ώριμων διαδικτυακών αγοραστών, καθώς πλέον το 31% πραγματοποιεί μία στις δύο συνολικές αγορές του μέσω Ιντερνετ από 25% που ήταν το 2015. Τρίτος λόγος είναι ότι πλέον 7 στους 10 online καταναλωτές πραγματοποιούν πάνω από το 80% των αγορών τους σε ελληνικά ηλεκτρονικά καταστήματα από 5 στους 10 που ήταν το 2015. Μάλιστα οι εκτιμήσεις για το 2018 είναι θετικές, καθώς το 38% των online καταναλωτών δήλωσε ότι θα αυξήσει τη συνολική αξία των αγορών του και μόλις το 20% ότι θα τις μειώσει.
in.gr
Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις