Μπουτάρης: Δεν μπορεί η πόλη να μείνει χωρίς αεροδρόμιο
«Έχει φτάσει ο κόμπος στο χτένι. Να πάρουμε απόφαση να προσφύγουμε στο υπουργείο Μεταφορών», δήλωσε ο δήμαρχος Θεσσαλονίκης, Γιάννης Μπουτάρης, με αφορμή τα προβλήματα που παρατηρούνται τις τελευταίες ημέρες στο αεροδρόμιο «Μακεδονία» με τη διασταύρωση των δύο διαδρόμων προσαπογειώσεων και τις ακυρώσεις των πτήσεων.
Spotlight
-
ΣΥΡΙΖΑ: Ο Κωνσταντίνος Σιδηρόπουλος αντικαθιστά τον Παπανώτα στο ευρωψηφοδέλτιο
-
Η Βαλερί Σολάνας ήταν κάτι περισσότερο από τη γυναίκα που πυροβόλησε τον Άντι Γουόρχολ
-
Αρνήθηκε τις χημειοθεραπείες για να γεννήσει το παιδί της - Έζησε μαζί του μόλις 8 μήνες
-
Στα δικαστήρια λύνει τις διαφορές του εν διαστάσει ζευγάρι αστυνομικών
«Έχει φτάσει ο κόμπος στο χτένι. Να πάρουμε απόφαση να προσφύγουμε στο υπουργείο Μεταφορών», δήλωσε ο δήμαρχος Θεσσαλονίκης, Γιάννης Μπουτάρης, με αφορμή τα προβλήματα που παρατηρούνται τις τελευταίες ημέρες στο αεροδρόμιο «Μακεδονία» με τη διασταύρωση των δύο διαδρόμων προσαπογειώσεων και τις ακυρώσεις των πτήσεων.
«Η EasyJet ακύρωσε τις πτήσεις της. Δεν μπορούμε να το αφήσουμε έτσι. Η μία εταιρία μετά την άλλη ακυρώνουν πτήσεις. Δεν μπορεί η Θεσσαλονίκη να μείνει χωρίς αεροδρόμιο και ο μόνος τρόπος πρόσβασης στην πόλη να είναι με το αυτοκίνητο», πρόσθεσε ο κ. Μπουτάρης, μιλώντας στη συνεδρίαση του δημοτικού συμβουλίου.
Υπενθυμίζεται πως η εταιρεία προέβη αιφνιδιαστικά σε αυτή την κίνηση, επικαλούμενη τα έργα που εκτελούνται στο αεροδρόμιο.
Τα προβλήματα που αντιμετωπίζει το «Μακεδονία» είναι συγκεκριμένα και εν πολλοίς γνωστά. Το βασικότερο έχει να κάνει με τις χαμηλές νεφώσεις, που παραδοσιακά δεν επιτρέπουν την εύκολη πρόσβαση των αεροπλάνων, γεγονός το οποίο έχει ως αποτέλεσμα ακυρώσεις πτήσεων, κατά τη χειμερινή περίοδο. Ωστόσο, τώρα ήρθε να προστεθεί και ένα ακόμα πρόβλημα.
Σύμφωνα με ρεπορτάζ του Voria.gr, η δύσκολη κατάσταση που συχνά παρουσιάστηκε τις προηγούμενες ημέρες οφείλεται και στο ότι ο τροχόδρομος του «Μακεδονία», που από την περασμένη Πέμπτη χρησιμοποιείται ως κανονικός διάδρομος προσαπογειώσεων, δεν διαθέτει σύστημα ILS, δηλαδή σύστημα υποβοήθησης προσγείωσης αεροσκαφών.
Ο δε τροχόδρομος χρησιμοποιείται ως κύριος διάδρομος, επειδή πρέπει σε αυτό το διάστημα της μικρότερης, χειμερινής κίνησης, να ολοκληρωθεί η αναβάθμιση του χερσαίου τμήματος του διαδρόμου 10/28, στο τμήμα που τέμνεται με τον 16/34. Η φάση Δ’ του έργου έπρεπε να κατασκευαστεί και οι εργασίες στο εν λόγω τμήμα άρχισαν το προηγούμενο Σάββατο.
Τα συνεργεία εργάζονται ακατάπαυστα προκειμένου το εν λόγω τμήμα να παραδοθεί εντός του πρώτου 10ημέρου του Μαρτίου, ώστε με το άνοιγμα της θερινής σεζόν για τον τουρισμό, το αεροδρόμιο να επανέλθει σε κανονικές συνθήκες λειτουργίας και με τη δυναμικότητα εξυπηρέτησης πτήσεων που διέθετε μέχρι πρότινος.
in.gr
Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις