Υβριδική τεχνολογία «προτιμούν» οι Τσέχοι για την κορυφαία RS έκδοση του Karoq
Όλα τα ενδεχόμενα ανοιχτά για τo σύνολο που θα εξοπλίζει την ισχυρότερη έκδοση του μοντέλου που αντικαθιστά το Yeti με τον επικεφαλής εξέλιξης της φίρμας να προκρίνει την υβριδική τεχνολογία.
Spotlight
-
ΑΕΚ: Στην τελική ευθεία για το ντέρμπι με τον Ολυμπιακό (vid)
-
«Είχαν καταλάβει ότι είμαι ξύπνια αλλά...» - Ανατριχιαστική η κατάθεση της 12χρονης από τη Χαλκίδα
-
Καρέ καρέ η δράση της 27χρονης που έκλεβε πορτοφόλια στο λεωφορείο - Πώς εγκλωβίστηκε από τον οδηγό
-
Κάτω από την βάση η Ελλάδα στην ποιότητα ζωής
Η τσεχική φίρμα διερευνά το ενδεχόμενο εξέλιξης μιας έκδοσης επιδόσεων του νέου Karoq χρησιμοποιώντας για πρώτη φορά σε έκδοση RS το συνδυασμό κινητήρα εσωτερικής καύσης με ηλεκτρικό μοτέρ.
Αν και η τελική απόφαση για μια αντίστοιχη έκδοση δεν έχει ακόμα ληφθεί, όπως ανέφερε ο επικεφαλής έρευνας και εξέλιξης της Skoda, Christian Strube, «πρόκειται για κάτι που θέλω πραγματικά να το δω να υλοποιείται».
Εξάλλου ο ίδιος βρίσκεται πίσω και από μια αντίστοιχη απόφαση για το Kodiaq το οποίο, σύμφωνα με τις συστάσεις πρόκειται να αποκτήσει RS έκδοση εντός του 2018 η οποία όμως θα εξοπλίζεται αποκλειστικά με κινητήρα εσωτερικής καύσης.
Σε ό,τι αφορά την RS έκδοση του Karoq, θα πρέπει να περιμένουμε μέχρι το 2019.
Μέχρι τότε, εκτός από τις ήδη γνωστές εκδόσεις του Karoq οι οποίες έχουν ξεκινήσει να διατίθενται, η Skoda θα προσθέσει από το 2018 και μια έκδοση Sportline η οποία θα προσδίδει πιο σπορ χαρακτηριστικά στο μικρότερο SUV της Skoda υιοθετώντας μια πιο αιχμηρή εμφάνιση και στοχευμένες αναβαθμίσεις οι οποίες ωστόσο δεν θα περιλαμβάνουν αύξηση ισχύος.
auto.in.gr
Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις