Η Mercedes-Benz «επεκτείνει» τις αναβαθμίσεις που είχε εισαγάγει πριν λίγο καιρό στην γκάμα της τετράθυρης S-Class –και- στις S-Class Coupe και Cabriolet εκδόσεις του κορυφαίου μοντέλου της οι οποίες θα πραγματοποιήσουν την επίσημη πρεμιέρα τους στο «floor» της διεθνούς έκθεσης της Φρανκφούρτης η οποία ανοίγει αυλαία στις 24 Σεπτεμβρίου.

Από τις πλέον αισθητές ορατές αλλαγές είναι η υιοθέτηση της γρίλιας Panamericana από τις κορυφαίες εκδόσεις S 63 και S 65 οι οποίες εφοδιάζονται επίσης από ένα τρισδιάστατο splitter μπροστά το οποίο συμβάλλει στην ανάπτυξη αρνητικής άντωσης.

Οι «απλές» εκδόσεις των ανανεωμένων S-Class Coupe και Cabriolet υιοθετούν ένα πιο συμβατικό όσο και γνώριμο σχεδιασμό γρίλιας ενώ όλες οι εκδόσεις επωφελούνται από νέα φωτιστικά σώματα τεχνολογίας OLED και διαθέτουν μεγαλύτερες εισαγωγές αέρα καθώς και ένα νέο επιχρωμιωμένο splitter. Την εξωτερική εικόνα συμπληρώνουν οι νέου σχεδιασμού ζάντες που προστίθενται στις επιλογές.

Ανεξαρτήτως των εξωτερικών αισθητικών αναβαθμίσεων, η σημαντικότερη αλλαγή στην περίπτωση των S-Class Coupe και Cabriolet είναι η αντικατάσταση της έκδοσης S 500 με τον κινητήρα των 4,7 λίτρων από την S 560 η οποία επωφελείται από τον γνώριμο διπλά υπερτροφοδοτούμενο V8 των 4,0 λίτρων ο οποίος αποδίδει 469 ίππους και 700 Nm ροπής και στην περίπτωση της Coupe μπορεί να συνδυαστεί και με το σύστημα τετρακίνησης 4ΜΑTIC.

Παράλληλα με τη γενναιόδωρη ισχύ του, η παρουσία συστήματος αδρανοποίησης κυλίνδρων συμβάλλει σε κατά 8% περισσότερη αποδοτικότητα σε σχέση με τις εκδόσεις S 500. Σε επίπεδο επιδόσεων η S 560 Coupe επιταχύνει από 0-100 χλμ./ώρα σε 4,6 δευτερόλεπτα ενώ η αποκλειστικά πισωκίνητη S 560 Cabriolet σε 3,5 δευτερόλεπτα.

Αλλαγές υπάρχουν και στην βάση της γκάμας της S-Class Coupe όπου πλέον η έκδοση S 450 εφοδιάζεται με V6 κινητήρα απόδοσης 367 ίππων και 500 Nm ροπής σε συνδυασμό με το εννέα σχέσεων αυτόματο κιβώτιο 9G-Tronic και σύστημα τετρακίνησης, ενώ χάρη στη λειτουργία απεμπλοκής του κινητήρα «coasting», η βασική έκδοση της S-Class Coupe εγγυάται και βελτιστοποιημένη αποδοτικότητα.

Προς την κορυφή της γκάμας και τις εκδόσεις με τα διακριτικά AMG, η S 63 Coupe και Cabriolet αποχωρίζονται τoν V8 των 5,5 λίτρων προς όφελος του V8 κινητήρα 4,0 λίτρων που εφοδιάζει και τις S 560 με τη διαφορά ότι στις περιπτώσεις των S 63 AMG αποδίδει 612 ίππους και 600 Nm ροπής και συνδυάζεται με το αυτόματο κιβώτιο εννέα σχέσεων της Mercedes-Benz, καθιστώντας εφικτή την επιτάχυνση από 0-100 χλμ./ώρα σε 3,5 δευτερόλεπτα τόσο στην περίπτωση της Coupe όσο και της Cabriolet που είναι και ταχύτερες της γκάμας.

Σταθερός στην θέση του παραμένει ο θηριώδης V12 των 6,0 λίτρων στις εκδόσεις S 65 των Coupe και Cariolet αποδίδοντας 630 ίππους και 1.000 Nm ροπής και εξασφαλίζοντας επιτάχυνση από 0-100 χλμ./ώρα σε 4,1 δευτερόλεπτα.

Στοχευμένες αναβαθμίσεις έχουν υλοποιηθεί και στο πλαίσιο, συμπεριλαμβανομένων πιο άκαμπτων υποπλαισίων και μεταβολή της γωνίας camber για τις εκδόσεις S 63 ενώ βελτιώσεις έχουν συντελεστεί και στο σύστημα ρύθμισης του πλαισίου Magic Body Control αλλά και στο πρόγραμμα Race των AMG εκδόσεων για ευκολότερη χρήση.

Στο εσωτερικό των S-Class Coupe και Cabriolet ξεχωρίζουν οι δύο οθόνες των 12,3 ιντσών οι οποίες υιοθετούν έναν πιο ενιαίο σχεδιασμό και φιλοξενούν περισσότερες ενδείξεις ενώ νέου σχεδιασμού είναι το τιμόνι το οποίο υπόσχεται περισσότερη εργονομία.

Βελτιώσεις έχουν συντελεστεί στο σύστημα φωνητικού ελέγχου αλλά και στο σύστημα Εnergizing Comfort Control το οποίο ελέγχει τις λειτουργίες των καθισμάτων, του κλιματισμού, τον φωτισμό, την επιλογή της μουσικής και το άρωμα που διαχέεται στο θάλαμο με στόχο το ευ ζην των επιβαινόντων.

Από τη λίστα των ανανεωμένων στοιχείων δεν λείπουν οι αναβαθμίσεις στο σύστημα ημιαυτόνομης οδήγησης καθώς το Apple CarPlay ενώ πλέον προστίθεται σύστημα επαγωγικής φόρτισης κινητών τηλεφώνων.

auto.in.gr

Γράψτε το σχόλιο σας