Σάββατο 27 Απριλίου 2024
weather-icon 21o
Σπίρτζης: Συμφέροντα πίσω από τους βανδαλισμούς στα μέσα μεταφοράς

Σπίρτζης: Συμφέροντα πίσω από τους βανδαλισμούς στα μέσα μεταφοράς

Υπόνοιες ότι πίσω από τους βανδαλισμούς στα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς κρύβονται οργανωμένα οικονομικά συμφέροντα άφησε ο υπουργός Μεταφορών, Χρήστος Σπίρτζης. Είπε ότι το φαινόμενο εντάθηκε κυρίως όταν η κυβέρνηση αποφάσισε ότι η φύλαξη των χώρων του Μετρό θα φύγει από τους ιδιώτες εργολάβους και θα περάσει στην ευθύνη της Ελληνικής Αστυνομίας.

Υπόνοιες ότι πίσω από τους βανδαλισμούς στα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς κρύβονται οργανωμένα οικονομικά συμφέροντα άφησε ο υπουργός Μεταφορών, Χρήστος Σπίρτζης, απαντώντας σε ερώτηση του βουλευτή των Ανεξάρτητων Ελλήνων, Δημήτρη Καμμένου, για την κατάσταση του στόλου του ΟΑΣΑ και τις καταστροφές στα ακυρωτικά μηχανήματα.

Είναι τουλάχιστον περίεργο ότι το φαινόμενο εντάθηκε τόσο μετά τις αποκαλύψεις για τα κυκλώματα των πλαστών εισιτηρίων και της εφαρμογής του νέου ηλεκτρονικού εισιτηρίου, αλλά κυρίως όταν η κυβέρνηση αποφάσισε ότι η φύλαξη των χώρων του Μετρό θα φύγει από τους ιδιώτες εργολάβους και θα περάσει στην ευθύνη της Ελληνικής Αστυνομίας, ανέφερε ο κ. Σπίρτζης.

«Η γνώμη μου είναι -και τη λέω πολύ ανοιχτά και δημόσια- ότι αυτοί οι βανδαλισμοί, η πλειοψηφία αυτών των φαινομένων δεν οφείλονται ούτε σε ομάδες πολιτικές, ούτε σε χουλιγκανισμό από τα γήπεδα -υπάρχουν και τέτοια-, αλλά οφείλονται και συνδέονται με συγκεκριμένες ομάδες εξυπηρέτησης συγκεκριμένων συμφερόντων».

Ο υπουργός κατήγγειλε, επίσης, ότι κυκλοφορούν εκατοντάδες λεωφορεία στους δρόμους της πόλης, τα οποία ουδέποτε είχαν παραληφθεί επισήμως από κανέναν, διότι υπήρχε κενό εκατομμυρίων στα ανταλλακτικά και διαφορές οικονομικές με τις εταιρείες.

«Δυστυχώς, η κατάσταση που παραλάβαμε για το στόλο των θερμικών λεωφορείων ήταν -και δυστυχώς δεν έχει προγραμματιστεί κάτι άλλο- δραματική. Δεν είχε προγραμματιστεί ένα ευρώ στο ΕΣΠΑ για την αγορά νέου στόλου, νέων λεωφορείων ή τρόλεϊ» είπε ο κ. Σπίρτζης.

«Συνολικά, από τα 2.387 θερμικά και ηλεκτροκίνητα λεωφορεία, δυστυχώς ενεργά ήταν τα 1.720. Αυτό σημαίνει ότι τα υπόλοιπα δεν μπορούσαν να χρησιμοποιηθούν. Πολλά από τα 1.720, επίσης, δεν μπορούσαν να χρησιμοποιηθούν, γιατί έλειπαν ανταλλακτικά, η συντήρησή τους ήταν ελλιπής, οι διαγωνισμοί και ο τρόπος διαγωνισμών που υπήρχε από την προηγούμενη κυβέρνηση ήταν τέτοιος που ολοκληρωνόταν σε έξι και επτά χρόνια» είπε ο υπουργός.

Newsroom ΑΛΤΕΡ ΕΓΚΟ,ΑΠΕ-ΜΠΕ

Sports in

Σπανούλης: H ζημιά από έναν πρώην συμπαίκτη του (vid)

Ο Σπανούλης ήταν αδύνατο να του βάλει φρένο και ο Σερμαντίνι με αυτό το περίεργο στυλ έφτασε τους 21 πόντους, έχοντας 7/8 δίποντα.

Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

in.gr | Ταυτότητα

Διαχειριστής - Διευθυντής: Λευτέρης Θ. Χαραλαμπόπουλος

Διευθύντρια Σύνταξης: Αργυρώ Τσατσούλη

Ιδιοκτησία - Δικαιούχος domain name: ΑΛΤΕΡ ΕΓΚΟ ΜΜΕ Α.Ε.

Νόμιμος Εκπρόσωπος: Ιωάννης Βρέντζος

Έδρα - Γραφεία: Λεωφόρος Συγγρού αρ 340, Καλλιθέα, ΤΚ 17673

ΑΦΜ: 800745939, ΔΟΥ: ΦΑΕ ΠΕΙΡΑΙΑ

Ηλεκτρονική διεύθυνση Επικοινωνίας: in@alteregomedia.org, Τηλ. Επικοινωνίας: 2107547007

ΜΗΤ Αριθμός Πιστοποίησης Μ.Η.Τ.232442

Σάββατο 27 Απριλίου 2024